امکانات برای مراسم اربعین سال آینده وجود دارد/ محدودیت‌ از سوی عتبات عراق داریم

به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، تواهن معاون فنی عمرانی استانداری تهران در جلسه ستاد اربعین با بیان اینکه اولین اقدامات برای برگزاری مراسم اربعین حسینی در تابستان سال گذشته انجام شد و بنده به همراه معاون امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری به شهر نجف سفر کردیم. مکان‌هایی که قرار بود آشپزخانه‌ها در آن مستقر شوند بازبینی و گزارشات ارائه شد. همچنین در سفر دوم به بررسی موارد مربوط به اسکان و پذیرایی از زائران پرداخیتم.

وی افزود: ما در سفر سوم اقدامات تنظیف و آماده‌سازی آشپزخانه‌ها و وسایل گرمایشی را انجام دادیم.

تواهن بیان کرد: برای مراسم اربعین حسینی تیم‌های پزشکی، آتش‌نشانی و شهرداری‌های استان تهران همچون سال قبل حضور داشتند. همچنین ۱۳ تیم آتش‌نشانی از سایر شهرهای کشور نیز این مراسم را پوشش دادند. شرایط نسبتاً مطلوب بود و اگر وضع همین‌طور پیش رود شاید سال‌های آینده با مشکلات بیشتری روبه‌رو شویم. 

معاون فنی عمرانی استانداری تهران گفت: ما سال آینده محدودیت‌هایی از سوی عتبات و سایر دستگاه‌های عراق داریم. لذا باید شرایط به گونه‌ای ساماندهی شود که مشکلات به حداقل برسند؛ همه امکانات موجود امسال برای سال آینده توسط ما وجود دارد که امیدواریم کشور دوست نیز با ما همکاری داشته باشد.

وی در پایان عنوان کرد:‌ خداوند توفیق داد تا شب‌هایی که در نجف و کربلا حضور داشتیم دعاگوی همه عزیزان باشم. ما باید با تمام توان سعی بر انجام هرچه بهتر مراسم داشته باشیم ولی اگر کمبودهایی وجود داشته است سعی خواهیم کرد در سال آینده برطرف کنیم.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی