به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از مرکز توسعه تجارت الکترونیکی کشور، این مرکز در گام دوم رتبهبندی کسب و کارهای الکترونیکی دارای نماد اعتماد الکترونیکی، در نظر دارد امتیازات محاسبه شده در دو محور سوابق عملکرد (در این گام، شاخصهای مسئولیت پذیری مالی، پاسخگویی به شکایات، سوابق تخلفات و سابقه فعالیت) و توانمندی (در این فاز صرفا شاخص توانمندی مالی) متعلق به هر کسب و کار را تا تاریخ 30 آبان سال جاری، در پروفایل اینماد وی برای اطلاع مصرفکنندگان منتشر کند.
در همین راستا، صاحبان کسب و کارها میتوانند با مراجعه به بخش رتبهبندی در کارتابل اینماد خود، از امتیازات دریافتی مطلع شده و در فرصت باقی مانده، نسبت به بهبود آن اقدام کنند.
همچنین کسب و کارها میتوانند جهت دریافت راهنمایی و اطلاعات بیشتر، به بخش رتبهبندی در کارتابل اینماد مراجعه نموده و یا نظرات و سوالات خود در این حوزه را از طریق پست الکترونیکی rating@ecommerce.gov.ir مطرح کنند.
انتهای پیام/