نشست سرمایه گذاری فناوری برگزار می‌شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس  به نقل از پارک فناوری پردیس، میلاد صدر خانلو دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در خصوص نشست سرمایه گذاری فناوری توسط شبکه تبادل فناوری گروه هشت گفت: یکی از دغدغه های حوزه سرمایه گذاری بین المللی، ایجاد زیر ساخت‌های مالی و فنی شرکت‌های دانش بنیان و فناور  است.

وی افزود: بر آن هستیم، در این نشست با استفاده از پتانسیل‌های سرمایه گذاری کشورهای در حال توسعه اسلامی، علاوه بر ایجاد شبکه‌ای از صندوق های جسورانه این کشورها، فرصت‌ها و منابع سرمایه‌گذاری هر یک از این کشورها را در اختیار هم قرار دهیم.

وی افزود: در دوره اول این نشست، چهار پنل تخصصی برگزار شد که در آن مدیران صندوق‌های جسورانه از کشورهای مختلف به بررسی موضوعات روز سرمایه گذاری پرداختند. 

صدر خانلو اضافه کرد: از اهداف برگزاری این نشست می توان به مواردی همچون «بررسی فرصت های سرمایه گذاری بین المللی»، «ایجاد شبکه سرمایه گذاران داخلی و خارجی»، «تامین سرمایه مورد نیاز شرکت های دانش بنیان و فناور» اشاره کرد.

دبیر نشست سرمایه گذاریTIM در مورد برنامه های نشست بیان داشت: در این دوره علاوه بر سه پنل تخصصی، بخش های متنوعی همچون ارائه فرصت‌های سرمایه‌گذاری سه کشور عضو، داستان استارت اپی، ارائه استارت اپ های منتخب داخلی و خارجی و کارگاه آموزشی برگزار می‌شود.

وی در مورد پنل های تخصصی افزود: سه پنل تخصصی نیز با موضوعات سرمایه گذاری مشارکتی، پوشش ریسک سرمایه گذاری و تقریق سهام در این نشست برگزار می‌شود.

این نشست ۱۲ تا ۱۳ آذرماه در پارک فناوری پردیس با مشارکت و حضور سرمایه گذاران بیش از ۸ کشور جهان برگزار می شود.

انتهای پیام/