مراسم تکریم و معارفه معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در این مراسم گفت: از تک تک مدیران و کارشناسان و کارکنان این معاونت تشکر می کنم و فعالیتی که در معاونت اتفاق افتاده کارکنان و مدیران انجام داده اند.
وی افزود: اگر بخواهیم حرکتی به سوی آینده بهتر در دانشگاه داشته باشیم باید به مسائلی همچون خوابگاه، تغذیه، تربیت بدنی و  امور فرهنگی دانشجویان توجه ویژه داشته باشیم.

خرسندی معاون جدید فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر نیز در این مراسم گفت:معاونت دانشجویی با ۹ حوزه بسیار جدی سرکار دارد و خدمات گسترده ای ارائه می کند به طوری که معاونت فرهنگی و دانشجویی در حوزه اساتید نیز می تواند فعالیت هایی داشته باشد. چرا که این دانشگاه دارای 4 هزار و 500 دانشجوی خوابگاهی است.

وی ادامه داد: فعالیت های صورت گرفته در بحث دانشجویی بسیار زیاد بوده و به حد مطلوب رسیده است.

خرسندی ادامه داد: فعالیت های فرهنگی بسیار سخت است. چراکه باید تمام نیازهای دانشجویان در انجام فعالیت های فرهنگی مورد توجه قرار گیرد.

وی تاکید کرد: در دانشگاه صنعتی امیرکبیر فعالیت های فرهنگی زیادی انجام شده است که در این فعالیت ها نیازهای دانشجویان مورد توجه قرار گرفته است.

گفتنی  است ، در این مراسم از زحمات جواد شکراله مغانی معاون سابق فرهنگی و دانشجویی دانشگاه تقدیر و  سیاوش خرسندی عضو هیات علمی دانشکده مهندسی کامپیوتر به عنوان معاون فرهنگی و دانشجویی دانشگاه صنعتی امیرکبیر معرفی شد.
توجه دانشگاه صنعتی امیرکبیر به حوزه دانشجویی و خوابگاهی
مجتبی صدیقی رئیس سازمان امور دانشجویان در این مراسم  گفت: دانشگاه صنعتی امیر کبیر در حوزه دانشجویی به خصوص خوابگاه ها فعالیت های زیادی انجام داده است.
وی افزود: فعالیت هایی که در حوزه دانشجویی انجام می شود از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. چراکه این فعالیت ها در رسیدن دانشگاه به اهداف آموزشی و پژوهشی کمک بسیاری خواهد کرد.

صدیقی تصریح کرد:  اگر دانشجویان از اسکان، تغذیه، امکانات ورزشی و مشاوره مناسب برخوردار نباشند این کمبودها در حوزه آموزش نیز تاثیرگذار خواهد بود.

رئیس سازمان امور دانشجویان خاطرنشان کرد: فعالیت در حوزه دانشجویی و فرهنگی بسیار سخت و پرمشقت است، اما فعالیت برای دانشجویان شیرینی های خاص خود را نیز دارد.

صدیقی در ادامه از زحمات و فعالیت معتمدی رئیس دانشگاه صنعتی امیرکبیر در حوزه دانشجویی تشکر کرد.تشکر کرد و گفت: روز اول فعالیت خود در دانشگاه در حوزه دانشجویی فعالیت های زیادی انجام داده است.

وی افزود: به دفاتر مشاوره دانشگاه ها باید توجه ویژه ای شود. دانشجویان سرمایه کشور هستند و باید سالم به جامعه تحویل داده شوند.

صدیقی اضافه کرد: در دانشگاه ها همه به دنبال رفتار پدرانه بودند و حقوق دانشجویان در برخوردهای انضباطی باید جدی گرفته شود.

انتهای پیام/