همکاری وزارتخانه‌های راه و آموزش و پرورش برای حل مشکل مسکن فرهنگیان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، محمود محمودزاده امروز در مراسم امضای تفاهم‌نامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی فرهنگیان با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش‌ و‌ پرورش گفت: امکانات دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش اعم از امکانات ملکی و تسهیلاتی توسط کارگروهی که برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه تعیین شده، پیگیری و با مشارکت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش این کار طی مدت ۳ سال، محقق و عملیاتی می‌شود.

وی افزود: برای تامین مسکن اقشار مختلف جامعه یکی از مهم‌ترین اقداماتی که باید انجام می‌شد و مقدمات آن را در وزارت راه و شهرسازی با تاکید وزیر انجام شد، فراهم کردن شرایط برای خانه‌دار کردن فرهنگیان بود که موضوع امضای تفاهم نامه بین دو وزارتخانه است.

معاون مسکن و ساختمان ادامه داد: واحدهای مسکونی موضوع تفاهم‌نامه برای احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی در شهرها و روستاها برنامه‌ریزی شده است و این تفاهم‌نامه در مدت ۳ سال اجرایی و عملیاتی می‌شود.

محمودزاده افزود: مقرر شد امکانات دو وزارتخانه اعم از امکانات ملکی و امکانات تسهیلاتی توسط کارگروهی که برای عملیاتی شدن تفاهم‌نامه تعیین شده، پیگیری و با مشارکت دو وزارتخانه راه و شهرسازی و آموزش و پرورش این کار در مدت ۳ سال، محقق و عملیاتی شود.

تفاهم‌نامه احداث ۱۷۰ هزار واحد مسکونی برای فرهنگیان، امروز دوم آبان ماه با حضور وزرای راه و شهرسازی و آموزش و پرورش برای مدت ۳ سال و در ۷ ماده در ساختمان دادمان به امضا رسید.

انتهای پیام/ب

برچسب ها:

اقتصادی