ثبت‌نام وام دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تا 30 آذر تمدید شد

سامان رحمانی رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تمدید وام دانشجویی گفت: تسهیلات مختلفی را برای دانشجویان در نظر گرفته ایم که هر یک از دانشجویان در هر مقطع تحصیلی می توانند با ثبت درخواست نوع وام  از آنها استفاده کنند.

*  دانشجویان مقطع دکتری برای وام تحصیلی ثبت نام کنند

وی افزود: وام تحصیلی ویژه دانشجویان مقطع دکتری را دانشجویان می‌توانند هر 3 ماه  مبلغ 2 میلیون و 100 هزار تومان دریافت کنند در واقع مبلغ کلی این وام 4 میلیون و 200 هزار تومان است که در 2 مرحله طی 3 ماه پرداخت می شود. همچنین  این دانشجویان می توانند تسهیلات دیگری را به مبلغ 3 میلیون و 600 هزار تومان از صندوق رفاه دریافت کنند.

* وام ضروری ، عتبات و ازدواج ویژه دانشجویان

رحمانی اضافه کرد: تسهیلات دیگری را نیز با عنوان وام ضروری برای همه دانشجویان در هر 3 مقطع تحصیلی در نظر گرفتیم که دانشجویان با ثبت نام می توانند مبلغ 3 میلیون تومان دریافت کنند. وام سفر عتبات عالیات یکی دیگر از وام‌های در نظر گرفته شده است که برای دانشجویان مجرد از 700 هزار تومان تا 1 میلیون تومان  و  برای دانشجویان متأهل 1 میلیون و 500 هزار تومان است البته تمامی دانشجویان می توانند از وام 2 میلیونی ازدواج استفاده کنند.

* وام ودیعه مسکن برای تمامی مقاطع تحصیلی   

رئیس اداره رفاه دانشجویی دانشگاه علامه طباطبایی تصریح کرد: از دیگر تسهیلات برای دانشجویان، وام ودیعه مسکن برای هر 3 مقع تحصیلی است به طوری که دانشجویان مقطع دکتری 15 میلیون ، دانشجویان کارشناسی ارشد 10 میلیون و دانشجویان کارشناسی 5 میلیون تومان می توانند دریافت کنند.

* همه دانشجویان وام شهریه می گیرند

وی ادامه داد: دانشجویان دانشگاه علامه طباطبایی می توانند وام شهریه دریافت کنند به این صورت که دانشجویان مقطع تحصیلی کارشناسی 750 هزار تومان ، مقطع تحصیلی کارشناسی ارشد 1 میلیون و 500 هزار تومان و مقطع تحصیلی دکتری 3 میلیون و 500 هزار تومان دریافت کنند. همچنین تسهیلات ضروری برای دانشجویان مقاطع کارشناسی و کارشناسی ارشد به مبلغ 1 میلیون تومان داریم. این در حالی است که تسهیلات مورد خاص نیز برای دانشجویان بیماران خاص،سیل زده ها ،زلزله زدگان و حوادث غیر مترقبه به مبلغ 2 میلیون تومان در نظر گرفته شده است.

* ارائه تسهیلات دانشجویی توسط بنیاد علوی

رحمانی ادامه داد: تسهیلات دیگری نیز توسط بنیاد علوی از همین نیمسال تحصیلی برای دانشجویان تمام مقاطع تحصیلی در نظر گرفته شده است به طوری که به دانشجویان متأهل 800 هزار تومان و دانشجویان مجرد 600 هزار تومان پرداخت خواهد شد. البته دانشجویان باید بدانند در اسرع وقت به آدرس  www.bp.swf.ir  مراجعه و نسبت به  ثبت درخواست وام خود اقدام کنندچراکه دانشجویانی که پس از این تاریخ اقدام به ثبت درخواست یا ارائه مدارک کنند به آنها وام تعلق نمی گیرد.                   

 انتهای پیام/