برای نخستین بار؛ همه دانش‌آموختگان ادوار دانشگاه تهران دور هم جمع می شوند

سعید حبیبا معاون دانشجویی دانشگاه تهران در گفت‌وگو با خبرنگار علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس از برگزاری نخستین گردهمایی دانش‌آموختگان ادوار دانشگاه تهران  به صورت منسجم خبر داد.

وی توضیح داد: برای نخستین بار قرار است یک گردهمایی با حضور دانش آموختگان ادوار دانشگاه تهران برگزار شود؛ البته پیش از این گردهمایی‌های برای دانش آموختگان دانشگاه تهران به صورت پراکنده و کوچک‌تر در سطح دانش آموختگان پردیس ها یا دانش آموختگان هر رشته‌ برگزار شده است.

*همه دانش‌آموختگان دانشگاه تهران فارغ از رشته و پردیس برای نخستین بار دور هم جمع می شوند

معاون دانشجویی دانشگاه تهران ادامه داد: تفاوت گردهمایی پیش‌رو با گردهمایی‌های قبلی این است که این بار برای نخستین بار همه دانش‌آموختگان ادوار رشته‌های مختلف دانشگاه تهران به صورت متمرکز و منسجم دور هم جمع می شوند دور هم جمع کردن این تعداد از فارغ التحصیلان از نظر فضا و هماهنگی مشکل‌تر است.

وی خاطر نشان کرد: این مراسم با حضور رئیس دانشگاه تهران، هیأت رئیسه دانشگاه، دانش‌آموختگان ادوار دانشگاه و برخی دانش‌آموختگان شاخص دانشگاه برگزار می‌شود و هدف آن آشنایی، تعامل، شبکه‌سازی و هم‌افزایی دانش‌آموختگان رشته‌های مختلف است.

حبیبا یادآور شد: این گردهمایی ۶ آذر ۹۸ از ساعت ۱۵ تا ۱۷ در تالار شهید چمران دانشکده فنی واقع در خیابان ۱۶ آذر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/