هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران درگذشت حبیب‌الله زنجانی را تسلیت گفت

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه تهران، هیأت‌رئیسه این دانشگاه درگذشت حبیب‌الله زنجانی استاد برجسته و پیشکسوت دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران را تسلیت گفت.

در پیام تسلیت هیأت‌ رئیسه دانشگاه تهران آمده: «با کمال تأسف و تأثر با خبر شدیم دکتر حبیب‌الله زنجانی، استاد برجسته و پیشکسوت دانشکده علوم‌اجتماعی دانشگاه تهران دعوت حق را لبیک گفته و رخ در نقاب خاک کشیده است.

این استاد دانشور و فرهیخته، عمر پر برکت خود را با تکیه بر تجربه‌های جهانی، در راهِ اعتلای دانش جمعیت‌شناسی و توسعه علوم‌اجتماعی در ایران سپری کرد و پژوهش‌های ارزشمند و بی‌شمار او در قالب کتاب و مقاله، در کنار تربیت دانشجویان فراوان، از یادگارهای ماندگار این استاد زنده‌یاد است.
هیأت‌رئیسه دانشگاه تهران ضمن ابراز تأثر عمیق، درگذشت این استاد برجسته را به خانواده سوگوار ایشان، دانشجویان و استادان تسلیت گفته، رحمت و غفران واسعه الهی برای آن مرحوم و سلامتی و شکیبایی برای بازماندگان از درگاه خداوند منان مسئلت می‌نماید.»

مجلس ترحیم شادروان، پنج‌شنبه، ۷ آذر ۱۳۹۸ ساعت ۱۸ تا ۱۹:۳۰ در مسجد جامع شهرک غرب، واقع در شهرک غرب، ابتدای فاز ۳، خیابان حسن سیف برگزار می‌شود.

انتهای پیام/