بررسی مشکل تولیدکنندگان ماشین‌آلات کشاورزی در وزارت صنعت

به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از روابط عمومی وزارت صنعت، مهدی صادقی نیارکی در جلسه با اعضای انجمن تولیدکنندگان تراکتور، کمباین، ماشین ها، ادوات و تجهیزات کشاورزی افزود: ورود ماشین آلات و ادوات صنعتی به حوزه کشاورزی در تیراژ، قیمت محصول و ثبات نسبی آن صنعت مهم و تاثیرگذار خواهد بود.

وی تصریح کرد: وزارت جهاد کشاورزی نیز برای نیل به این هدف مرکز مکانیزاسیون کشاورزی را راه اندازی کرده است.

وی با بیان اینکه صنعت در ایران ضعیف نیست و با وجود همه مشکلات روی پای خود ایستاده است، گفت: جنس کارهای ما به عنوان وزارت صمت از جنس صیانت از تولید است و باید از ظرفیت‌های موجود برای رشد و توسعه صنعت صیانت کرد.

صادقی نیارکی با اعلام اینکه دو محور مدیریت شرایط موجود و برنامه های میان مدت و بلندمدت را دنبال می کنیم، افزود: انجمن ماشین های کشاورزی هم در کنار دیگر انجمن ها و تشکل ها برای تدوین برنامه های راهبردی بلند مدت و میان مدت پای کار بیاید.

وی گفت: برگزاری این نوع جلسات با انجمن‌ها باعث می شود تا مسایل و مشکلات طیف وسیعی از واحدهای تولیدی که عضو انجمن هستند، بررسی و پیگیری شود.

گفتنی است طی 3 ماه اخیر 26 نشست با انجمن‌های تخصصی برای بررسی و پیگیری مسایل آنها برگزار شده است. انجمن ماشین های کشاورزی دارای 70 عضو اصلی و حدود 300 تا 400 عضو وابسته است.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی