مشتریان بانک حکمت ایرانیان فعالسازی رمز دوم خود را به روزهای آخر موکول نکنند

- اخبار بازار -

به گزارش خبرگزاری تسنیم و به نقل از روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان، مهرداد خسروی با بیان اینکه بهترین راه ممکن برای جلوگیری از سرقت های اینترنتی (فیشینگ) تولید رمز دوم یکبار مصرف است، تصریح کرد: با توجه به ابلاغ بانک مرکزی و ممنوعیت استفاده از رمزهای ایستا در عملیات بانکی، زیر ساخت های لازم برای اجرای این عملیات از آبان ماه سال 1397 در بانک حکمت ایرانیان فراهم شده است، به گونه ای که حدود سه هزار نفر از مشتریان این بانک از رمزهای دوم پویا در عملیات بانکی خود استفاده نموده اند.

معاون فناوری بانک حکمت ایرانیان در ادامه خاطر نشان کرد: بر اساس الزام بانک مرکزی از اول دی ماه سال جاری عملیات بانکی بدون حضور کارت، صرفا با استفاده از رمز دوم یکبار مصرف امکان پذیر خواهد بود و به همین سبب بانک حکمت ایرانیان تولید رمز دوم پویا را بر روی اپلیکیشن ارس به مشتریان خود ارائه می نماید.

وی همچنین افزود: مشتریان این بانک می توانند به دو روش، رمز دوم یکبار مصرف خود را فعال کنند.

در حالت اول مشتری با حضور در هریک از شعب بانک حکمت ایرانیان می تواند احراز هویت گردد و آموزش های لازم نیز برای فعالسازی رمز دوم پویا و چگونگی استفاده از اپلیکشن ارس توسط کارمندان شعب به وی داده خواهد شد.

در حالت دوم نیز مشتریانی که سرویس اینترنت بانک فعال دارند، می توانند بدون حضور در شعبه رمز دوم پویای خود را فعال کنند.

خسروی در بخش دیگری از سخنان خود افزود: با توجه به راه اندازی زیرساخت “هریم” از سوی بانک مرکزی مشتریانی که از سایر درگاه های اینترنتی غیر از بانک حکمت ایرانیان نیز استفاده می نمایند می توانند رمز دوم پویای خود را دریافت نمایند.

معاون فناوری اطلاعات بانک حکمت ایرانیان در بخش پایانی سخنان خود به مشتریان نظام بانکی توصیه کرد: می دانیم هر مشتری ممکن است در چند بانک حساب داشته باشد، بنابراین تقاضا داریم و توصیه می کنیم مشتریان عزیز ، فعالسازی رمز دوم پویای خود را به روزهای آخر آذر موکول نکنند تا فعال سازی رمز دوم پویا برای مشتریان در بهترین شکل ممکن انجام پذیرد.

وی تاکید کرد: آموزش مشتریان در محل شعب بانک حکمت ایرانیان جهت سهولت کاربری با اپلیکیشن ارس پیش بینی شده است. اما گام بلندتر ما در خصوص آموزش کارکنان شعب است تا اطمینان حاصل کنیم که کارکنان می توانند در این رابطه آموزش های لازم را به مشتریان ارائه دهند.

در این زمینه مدیریت روابط عمومی بانک حکمت ایرانیان کمپین اطلاع رسانی خود را طراحی و عملیاتی نموده، مدیریت طرح و برنامه زیر ساخت های این موضوع را فراهم کرده و همکاران آموزش نیز مباحث آموزشی را اجرا می کنند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

بازار