حمایت دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از مستندسازان جوان ستودنی است

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، حسین شمقدری مستند ساز جوان کشور در حاشیه دوره آموزش جامع مستند سازی که در دانشکده فارس برگزار می شود،‌ گفت: دانشکده خبرگزاری فارس دارای پتانسیل و جو هنری و رسانه‌ای بسیار خوبی است و این پتانسل می‌تواند کمک بسیار زیادی به یادگیری مطالب کند.

وی با تأکید بر مطلوب بودن وضعیت آموزشی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در میان مراکز علمی کابردی افزود: امکانات و فضای دانشکده رسانه خبرگزاری فارس می بایست از لحاظ کمی و کیفی افزایش پیدا کند.

شمقدری با اشاره به حمایت خبرگزاری فارس از جوانان تاکید کرد: باید از مسئولان دانشکده خبرگزاری فارس در حمایت و فرصتی که در اختیار مستند سازان جوان قرار می‌دهد تشکر کرد و این حمایت به این معنی است که جامعه رسانه‌ای کشور در مسیر رشد قرار دارند.

وی تصریح کرد: در سال‌های گذشته ما شاهد بودیم که تولید و ساخت مستند و یا حتی رسانه، در اختیار یک قشر خاصی بود اما اکنون هرکسی که توانایی و استعداد کار در حوزه رسانه و ساخت مستند را داشته باشد، می تواند وارد این عرصه شود که این مایه مباهات است.

شمقدری در پایان گفت: خبرگزاری فارس می‌تواند این حمایت را با انتشار تولیدات آنها در فضای رسانه کامل کند.

شایان ذکر است دوره آموزش جامع مستند سازی به همت مرکز آموزش‌های آزاد خبرگزاری فارس در محل دانشکده رسانه فارس در حال برگزاری است.

انتهای پیام/