تعیین سطح خدمات در همه مدل‌های حمل و نقل به صورت فرایند سیستمی از بهمن 98

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، شهرام آدم‌نژاد امروز در مراسم گشایش چهارمین نمایشگاه بین‌المللی حمل و نقل و لجستیک اظهار داشت: 26 آذرماه رانندگان با لبیک فرمان امام(ره) به بنادر کشور رفتند و تخلیه کالاها را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ انجام دادند، البته رانندگان سالیان سال در این نظام و کشور در عرصه‌های مختلف همراه کشور بودند.

وی افزود: حمل و نقل سهم 9 درصدی در تولید ناخالص ملی دارد و نقش مهمی در اشتغال ایفا می‌کند.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: نگاه مقاومتی حوزه حمل و نقل با حضور وزیر راه با قدرت به سمت جلو در حال حرکت است.

وی از انعقاد تفاهم‌نامه‌ای در حوزه انرژی در نمایشگاه امسال خبر داد و گفت: در حوزه تعیین سطح خدمات از بهمن‌ماه در همه مدل‌های حمل و نقل به صورت فرایند سیستمی تعیین سطح خدمات می‌شود تا مردم حق و حقوق خود را‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌‌ بشناسد.

معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی اظهار داشت: در حوزه اقتصاد حمل و نقل، بخش لجستیک اهمیت ویژه‌ای دارد و این نمایشگاه قرار است صدای زحمات خانواده حمل و نقل باشد.

آدم‌نژاد گفت: در نمایشگاه امسال 385 غرفه داریم و 120 شرکت دانش‌بنیان حضور دارند، ضمن آنکه در حوزه لجستیک نیز بخش‌های مختلف در این نمایشگاه فعال هستند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی