حضور دانشجویان دانشکده رسانه فارس در «عمق میدان»

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، پس از تأکید رهبر معظم انقلاب بر توجه ویژه نسبت به مستند‌سازان جوان پروژه ساخت مستند «عمق میدان» به همت دانشجویان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس آغاز به کار کرد.

صدرا عبدالله شاکری مجری طرح مستند عمق میدان در این خصوص گفت: این مستند به تهیه کنندگی دانشکده رسانه خبرگزاری فارس و کارگردانی میثم جهان بین از دانشجویان این دانشکده ساخته می‌شود.


وی افزود: ایده این مستند از دیدار مستندسازان جوان با مقام معظم رهبری(مدظله) در تاریخ ۲۲ دی ماه ۹۶ گرفته شده و قرار است در این مستند به مشکلات ساخت مستند سازان جوان پرداخته شود.

شاکری با اشاره به شروع تصویربرداری مستند عمق میدان گفت: برای تحقیق و پژوهش درباره موضوع حدود ۱۰ روز زمان صرف شده است و تصویر برداری این پروژه از ۲۲ آذر کلید خورد و پیش‌بینی می‌شود تکمیل این بخش نیز ۱۰ روز زمان ببرد.

مجری طرح مستند عمق میدان خاطر نشان کرد: فاز اول این مستند به دلیل اهمیت مساله بودجه برای ساخت مستند‌ها، به مسؤولان این حوزه می‌پردازد.

وی اظهار کرد: با برنامه‌ریزی‌های صورت گرفته، ساخت پروژه در تاریخ ۲۰ دی ماه سال جاری به پایان خواهد رسید.

شاکری گفت: نکته مهم ساخت این مستند این است که تمامی عوامل تولید این مستند از دانشجویان دانشکده خبرگزاری فارس هستند که نشان دهنده نگاه ویژه مسؤولان به علمی و کاربردی شدن دانشجویان است.

وی در پایان تصریح کرد: عزم مسؤولان دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در راستای میدان دادن به جوانان و تحقق بخشیدن به رسالت اصلی دانشگاه‌های جامع علمی-کاربردی است، که باید این تلاش‌ها جدی‌تر دنبال شود.

انتهای پیام/