به مناسبت هفته پژوهش صورت گرفت؛ تفاهم دانشکده رسانه فارس با موسسه دیده بان افکار عمومی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس،‌دانشکده رسانه فارس تفاهم نامه همکاری با موسسه دیده بان افکار عمومی منعقد کرد.افکارسنجی به طور معمول با هدف کشف نظرات جامعه در خصوص موضوعات اجتماعی،فرهنگی و سیاسی صورت می گیرد. روش های علمی پذیرفته شده‌ای برای انواع افکار سنجی وجود دارد که وجه اشتراک آنها در پرسشگری از بخش محدودی از جامعه و تعمیم آماری آن به کل جامعه است.

بنابراین افکار سنجی، انتخابات و رفراندوم از روش‌ها و ابزارهای مهم در مشارکت شهروندان در تصمیم‌گیری‌های کلان به شمار می روند.

 

 *امضای تفاهم‌نامه دانشکده رسانه فارس و موسسه دیده‌بان افکار عمومی

در همین راستا رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس از امضای تفاهم نامه بین این دانشکده و موسسه دیده‌بان افکار عمومی نوید ایرانیان به مناسبت هفته پژوهش خبر داد.

حمید حسن پور گفت: این تفاهم به منظور بهره گیری از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های آموزشی و پژوهشی دو طرف به امضاء رسیده است.

وی افزود: این تفاهم نامه شامل موارد مختلفی است که مهم‌ترین آنها، فراهم کردن زمینه‌های لازم جهت بهره‌مندی از امکانات مادی، معنوی و ظرفیت‌های نیروی انسانی طرفین است.

رئیس دانشکده رسانه خبرگزاری فارس در پایان گفت: همکاری در برنامه‌ریزی و اجرای سمینارها، نشست‌ها، کارگاه‌های آموزشی و همایش‌های تخصصی، تبادل دانش و اطلاعات تخصصی در زمینه‌های مختلف کاری از جمله مشارکت درطرح های افکارسنجی به خصوص آمارگیری و تحلیل داده‌ها توسط دانشجویان دانشکده رسانه فارس نیز از دیگر مفاد این تفاهم است.

انتهای پیام/