گواهی‌نامه درمان زخم در غرب آسیا به شرکت دانش بنیان ایرانی داده شد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه صنعتی امیرکبیر، یک شرکت دانش بنیان ملی و تولید کننده پانسمانهای نوین ترمیم زخم، بند آورنده‌های خونریزی و محلولهای ضدعفونی کننده بر پایه تکنولوژی نانوکلوئید نقره توانست گواهی‌نامه درمان زخم در غرب آسیا را دریافت کند.

این شرکت که دارای 5 ثبت اختراع بین المللی از کشورهای انگلستان، آلمان، فرانسه، دانمارک و ایرلند و 22 ثبت اختراع ملی است توانست پانسمانهای بیواکتیو کیتوتک بر پایه جدیدترین دستاوردهای علم پزشکی، اصول کاربردی و عملی ترمیم زخم به روش مرطوب را طراحی و تولید کند به طوری که این پانسمان‌ها از مواد طبیعی تهیه شده‌اند در بهبود محدوده وسیعی از زخم ها کاربرد دارند.

محصول این شرکت در مقایسه با پانسمانهای مرسوم و سنتی به شکل وسیعی در مطالعات بالینی ارزیابی و اثبات شده و مقالات علمی متعدد حاصل از این مطالعات در ژورنالهای معتبر بین المللی مانند Wound Care ،Fibers & Polymers ، JSM Foot & Ankle  ،Encyclopedia of Biomedical Polymers & Polymeric Biomaterials به چاپ رسیده‌اند.

این شرکت دانش بنیان برای دومین سال متوالی توانست از سوی مجموعه Global Health & Pharma (GHP) به عنوانLeading providers of wound care solution- Western Asia انتخاب شده و موفق به دریافت جایزه "Technology Award 2019"  شود.

انتهای پیام/