بر اساس گزارش سازمان تنظیم مقررات، همراه اول نسبت به دو اپراتور دیگر شکایات بسیار کمتری در ماه آذر در زمینه کیفیت سرویس دهی دریافت کرده است.
چندی پیش سازمان تنظیم مقررات سامانهای را در خصوص رسیدگی و پاسخ گویی به شکایت کاربران اپراتورها راه اندازی کرد.
کاربران از طریق این سامانه میتوانند شکایت خود را در بخشهای مختلف نظیر اینترنت، مکالمات و در کل کیفیت سرویس در سامانه ثبت کنند. سازمان تنظیم مقررات نیز در انتهای هر ماه گزارش کاملی از میزان شکایات هر اپراتور منتشر میکند تا کاربران نیز از عملکرد کلی اپراتورهای کشور مطلع شوند.