نکوداشت استاد فرهیخته هاشمی گلپایگانی امروز برگزار می شود

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه امیرکبیر ، دانشکده مهندسی پزشکی دانشگاه صنعتی امیرکبیر در نظر دارد به رسم قدردانی از سال‌ها تلاش و خدمت صادقانه استاد فرهیخته سید محمد رضا هاشمی گلپایگانی در عرصه‌های علمی و پژوهشی، مدیریت کلان کشوری ، مراسم نکوداشتی را امروز سه شنبه 10 دی ماه در تالار مولانای دانشگاه صنعتی امیرکبیر برگزار می‌کند. 

براساس این گزارش ، از سوابق این استاد فرهیخته می‌توان به بیش از نیم قرن فعالیت‌های علمی و پژوهشی در دانشگاه صنعتی امیرکبیر، چهره ماندگار کشوری، وزیر فرهنگ و آموزش عالی، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی، معاون آموزشی و پژوهشی دانشگاه صنعتی امیرکبیر، عضویت شورای عالی برنامه ریزی ستاد انقلاب فرهنگی، ریاست شورای علمی و عضویت در هیأت امنای مرکز عالی پژوهش‌های تجهیزات پزشکی و مهندسی توانبخشی جانبازان اشاره کرد که از جمله‌ فعالیت‌ها و تجارب حرفه‌ای هاشمی گلپایگانی است.

گفتنی است، این مراسم با حضور جمع زیادی از نخبگان، فرهیختگان، اساتید برجسته دانشگاه، مدیران عالی کشوری و دانشجویان و دانش آموختگان مهندسی پزشکی برگزار خواهد شد. برنامه این مراسم شامل بخش‌های متنوعی خواهد بود که در آینده به استحضار علاقمندان خواهد رسید.

انتهای پیام/