راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی واحدهای استانی دانشگاه آزاد

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، حجت الاسلام  محمد شریفانی مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی در نشست مسؤولان و معاونت خواهران کانون‌های بسیج اساتید واحدهای مراکز استان که صبح امروز در مجتمع حافظ سازمان مرکزی برگزار شد، با تأکید بر اهمیت برنامه ریزی گفت: محدودیت زمان ارزش برنامه‌ریزی را اثبات می‌کند و بهره وری از ساعات عمر مستلزم برنامه‌ریزی و مدیریت زمان و نشانه رشد فکر و عامل سعادت اخروی است.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی، ظرافت و دقت، تفکر و تدبر و مشورت را از ویژگی‌های برنامه موفق دانست و با اشاره به برنامه‌ها و راهبردهای هدایتی پیامبر اسلام (ص)، اظهار داشت: خداوند برنامه‌هایی را برای تربیت مردم و خروج از ظلمت جهل طی 4 آیه در قرآن به پیامبر(ص) ابلاغ می‌کند که شامل تلاوت آیات، تزکیه و پاکسازی نفوس مردم، تعلیم آموزه‌های دین و تعلیم حکمت است.

حجت الاسلام شریفانی با بیان اینکه نورانیت قلب و توسعه روزی از آثار تلاوت قرآن است، خاطرنشان کرد: تلاوت قرآن از مأموریت‌های ویژه پیامبر(ص) و از بهترین اعمال است که سبب نور و رأفت انسان می‌شود. جلب محبت خداوند، نیکو شدن ظاهر و باطن و فهم معانی باطنی قرآن آثار تزکیه نفس است.

حجت الاسلام محمد شریفانی بر راه‌اندازی نهضت تفسیر قرآن در تمامی استان‌های دانشگاه آزاد اسلامی تأکید کرد و گفت: پیشنهاد بنده به مسؤولان کانون‌های بسیج اساتید این است که هفته‌ای یک جلسه اقدام به برگزاری جلسه تفسیر قرآن کنند تا شاهد آثار و برکات آن باشند.

مسؤول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد اسلامی ادامه داد: پیام‌های آیات قرآن بی شمار است که نباید فرصت بهره مندی از آیات قرآن را از دست بدهیم.

انتهای پیام/