اختلال خدمات آنلاین گروه بانکداری لویدز انگلیس در تعطیلات سال نو میلادی

به گزارش گروه اقتصاد بین‌الملل فارس به نقل از رویترز، سیستم بانکداری لویدز امروز دچار قطعی فعالیت‌های آن‌لاین شد و مشتریان ‌بانک‌های لویدز، هالیفاکس و بانک اسکاتلند توانستند حساب‌های خود از طریق آن‌لاین دسترسی پیدا کنند.

اختلال در خدمات آنلاین، یک مشکل متناوب برای بانک‌های انگلیسی است و ناظران ماه گذشته به بانکداران اعلام کردند که به سرعت نیازمند ارتقای توانایی خود برای مشکلات هستند.

مشتریان گروه بانکداری لویدز در رسانه‌های اجتماعی اعلام کردند که نتوانستند از اپلیکیشن‌های موبایلی یا وب سایت‌ها برای دسترسی به حساب‌های بانکی خود در نخستین روز سال 2020 که به علت تعطیلات شعب بانک‌ها بسته است، استفاده کنند.

این گروه بانکداری در بیانیه‌ای اعلام کرد: «ما می‌دانیم مشتریانمان مشکلاتی با اینترنت یا بانکداری همراه دارند. ما در این باره متاسفیم و درحال کار کردن هستیم تا آن را به زودی به حالت عادی بازگردانیم.»

این مشکل چندین  ساعت وجود داشت و سخنگوی این بانک گفت اطلاعی در مورد اینکه چقدر زود این مشکل حل خواهد شد یا چه تعداد صاحبان حساب‌ها درگیر شده‌اند، ندارد.

مشتریان بانک انگلیسی TSB در سال 2018، به علت مشکلات آی‌تی، هفته‌ها با اختلال در خدمات مواجه بودند که سبب انتقاد پارلمان و ناظران شد و در نهایت مدیر ارشد اجرایی این بانک مجبور به استعفا شد.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی