شیوه آموزش محور برای دانشجویان مقطع دکترا مفهومی ندارد

به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» سامانه‌ای است که مخاطبان خبرگزاری فارس می‌توانند از طریق آن مشکلات خود در تمام حوزه‌ها را مطرح کنند تا خبرنگاران خبرگزاری فارس این مشکلات را پیگیری کرده و پاسخ آن را از مسؤولان دریافت کنند.

مخاطبان خبرگزاری فارس موضوع « اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی، پایان‌نامه‌ای» را  مطرح کرده و از خبرگزاری فارس خواستار گفت‌وگو با مسؤولان شدند که خبرنگاران خبرگزاری فارس برحسب وفای به عهد این موضوع را پیگیری کردند.

خبرنگار فارس این مطالبه را از کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی پیگیری کرده است.

حجت‌الاسلام علیرضا سلیمی عضو هیأت رئیسه کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس شورای اسلامی در رابطه با « اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی، پایان‌نامه‌ای» گفت: اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات پایان‌نامه‌ای است.

وی ادامه داد: شیوه آموزش محور برای دانشجویان مقطع دکترا مفهومی ندارد.

سلیمی تاکید کرد: دانشجویان دکترا باید به سراغ پژوهش و تحقیق بروند و به دنبال حل یک معزل در کشور باشند و چالشی را از سر راه مردم بردارند.

نماینده مردم محلات و دلیجان در مجلس شورای اسلامی گفت: مباحثی که در رابطه اجرای شیوه آموزش محور تنها راه پیشگیری از تخلفات علمی،‌ پایان‌نامه‌ای و دفاع از رساله بدون مقاله مطرح می‌شود با ادبیات دانشگاه سازگاری ندارد.

انتهای پیام/