وزیر راه: آمریکای جنایتکار بداند شهادت سردار سلیمانی آغاز ماجراست

به گزارش خبرگزاری فارس، محمد اسلامی وزیر راه و شهرسازی در پیامی با تسلیت شهادت سردار سپاه سپهبد قاسم سلیمانی تاکید کرد:‌آمریکای جنایتکار بداند این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست.

متن پیام محمد اسلامی به شرح زیر است:

« آمریکای  جنایتکار بداند که این پایان ماجرا نیست و آغاز ماجراست.

خون شهید والامقام حاج قاسم سلیمانی که نماد اقتدار  انقلاب اسلامی است نقطه عطفی خواهد شد در انسجام و وحدت ملی و جبهه مقاومت که اضمحلال استکبار را در پی خواهد داشت».

براساس این گزارش، تورج دهقانی زنگنه رییس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران "هما" با صدور پیامی، شهادت سردار سپاه سپهبد قاسم سلیمانی را تسلیت گفت. متن پیام وی به شرح زیر است:

انالله و اناالیه راجعون

‏مِنَ الْمُؤْمِنِینَ رِجَالٌ صَدَقُوا مَا عَاهَدُوا اللَّهَ عَلَیْهِ ۖ فَمِنْهُمْ مَنْ قَضَىٰ نَحْبَهُ وَمِنْهُمْ مَنْ یَنْتَظِرُ ۖ وَمَا بَدَّلُوا تَبْدِیلًا

برخی از آن مؤمنان، بزرگ مردانی هستند که به عهد و پیمانی که با خدا بستند کاملا وفا کردند، پس برخی پیمان خویش به آخر بردند و برخی به انتظار (فیض شهادت) مقاومت کرده و هیچ عهد خود را تغییر ندادند

شهادت هنر مردان خداست و بندگان مخلص و الهی، همیشه و در همه حال در آرزوی شهادت هستند و خوشا به حال کسانی که در راه جهاد و مقابله با شیاطین، عاشقانه به دیدار معبود خود شتافتند. 

اینجانب به نیابت از کلیه همکارانم در هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما"، شهادت مرد میدان جهاد و مبارزه، مجاهد خستگی ناپذیر جبهه های جنگ با کفار و تروریست‌ها، سردار سرافراز سپاه، شهید سپهبد پاسدار حاج قاسم سلیمانی، فرمانده دلاور و قهرمان نیروی قدس را به محضر امام عصر(عج)، مقام عظمای ولایت، امام خامنه ایی( مدظله العالی)، مردم شریف ایران و خانواده گرانقدر شهید بزرگوار  تسلیت عرض می‌ نمایم.

تورج دهقانی زنگنه
رییس هیات مدیره و مدیرعامل هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران"هما"

انتهای پیام/

برچسب ها:

اقتصادی