هیئت‌های مذهبی پرچم و علم سردار سلیمانی را برافراشته نگه می‌دارند

نوشاد نوشادی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با تسلیت درگذشت سردار سپاه اسلام حاج قاسم سلیمانی اظهار داشت: سردار سلیمانی فرمانده شجاع و رشید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مجاهدت‌های بی‌شمار و بی‌وقفه‌ای را در راه اسلام داشته است.

وی با اشاره به اینکه سردار سلیمانی عمرش را در راه دفاع از کیان و ناموس وطن گذاشت اضافه کرد: ایشان سال‌ها در جبهه نبرد حق علیه باطل جنگید و با شهادت به آرزوی دیرینه خود رسید.

نوشادی از برگزاری مراسم عزاداری ویژه شهادت حاج قاسم سلیمانی بیان کرد: هیئت‌های مذهبی در سراسر کشور مراسم سوگواری سردار سلیمانی را به صورت باشکوهی برگزار خواهند کرد.

وی خاطرنشان کرد: هیئت‌های مذهبی با برگزاری مجالس و مراسم عزاداری و برپایی ایستگاه‌های صلواتی یاد و خاطره سردار شهید اسلام حاج قاسم سلیمانی را گرامی می‌دارند.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور اضافه کرد: بی‌شک آمریکای جهان‌خوار و صهیونیست غاصب پاسخ دندان‌شکنی از مردم ایران خواهند دید.

نوشادی تصریح کرد: یاد و راه شهید قاسم سلیمانی ادامه خواهد داشت و از بستر هیئت‌های مذهبی و مجالس امام حسین (ع) ده‌ها هزار حاج قاسم و مدافع حرم تربیت می‌شود.

رئیس شورای هیئت‌های مذهبی کشور تصریح کرد: هیئت‌های مذهبی پرچم و علم سردار سلیمانی را که نشأت گرفته از مکتب عاشورا است را برافراشته خواهند داشت.

برچسب ها:

اقتصادی