دانشگاه تربیت مدرس دوشنبه صبح تعطیل شد

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس  در گفت وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به تعطیلی چند ساعته این دانشگاه گفت: دانشگاه شریف در روز دوشنبه ۱۶ دی ماه به مناسبت مراسم تشییع شهید سلیمانی تا ساعت ۱۳ تعطیل است؛  البته پردیس کشاورزی نیز بصورت کامل در این روز تعطیل خواهد بود. 

* دانشگاه پس از ساعت 13 دایر خواهد بود 

وی افزود: طبق جلسه هیات رئیسه دانشگاه روز دوشنبه ۱۶ دی ماه دانشگاه تربیت مدرس برای حضور دانشگاهیان در مراسم تشییع شهید سلیمانی تا ساعت 13 تعطیل خواهد بود از طرفی باید بگویم فعالیت‌های دانشگاه پس از این ساعت دایر خواهد بود همچنین در این روز هیچ امتحانی برگزار نمی‌شود.

* کاروان دانشگاهیان بصورت پیاده از میدان دانشجو بطرف دانشگاه تهران

نصرتی تصریح کرد: از همه دانشجویان، کارکنان و اساتید این دانشگاه دعوت می‌شود تا در مراسم تشییع سپهبد قاسم سلیمانی فرمانده سپاه قدس شرکت کنند که در این رابطه ساعت 7:20 کاروان دانشگاهیان بصورت پیاده از میدان دانشجو بطرف دانشگاه تهران حرکت خواهد کرد.

* تعطیلی کلاس‌های آموزشی و اداری دانشگاه تربیت مدرس

وی ادامه داد: تمامی فعالیت‌های دانشگاه تربیت مدرس  در پردیس‌های مرکزی و شهرستان نور شامل کلاس‌های آموزشی و اداری در روز دوشنبه ۱۶ دی‌ماه تا ساعت ۱۳ و پردیس کشاورزی بصورت کامل در این روز تعطیل است. 

انتهای پیام/