دعوت شورای عالی انقلاب فرهنگی برای حضور با شکوه در تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس به نقل از مرکز خبر شورای عالی انقلاب فرهنگی، دبیر خانه شورای عالی انقلاب فرهنگی با صدور پیامی ملت بزرگ و سرافراز ایران و به ویژه مردم تهران را به شرکت هر چه با شکوهتر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی فرا خواند.

متن کامل این پیام به شرح ذیل است:

بسم الله الرحمن الرحیم
آنچه در روزهای پس از شهادت سردار سپهبد شهید قاسم سلیمانی و همراهانش در ایران عزیز و همه جهان اتفاق افتاد؛ نشانه‌ای از قدرشناسی همه عدالتخواهان و آزادی طلبان سراسر جهان از سردار بزرگ جبهه مبارزه با تروریسم و تکفیرگرایی است.
نقطه اوج این نمایش زیبا و به یاد ماندنی، تشییع پیکرهای مطهر شهدای جنایت دولت تروریست آمریکا است که دیروز در عراق و در میان ملتی که دوشادوش سردار سلیمانی با داعش جنگید و امروز در اهواز و مشهد با شکوه بی نظیری انجام شد.
فردا نیز در تهران و پس از اقامه نماز بر پیکر سردار شهید سلیمانی و همراهانش توسط رهبر معظم انقلاب اسلامی باز هم به حول و قوه الهی شاهد صحنه‌های زیبا و پرشور قدرشناسی مردم تهران خواهیم بود.
به همین مناسبت دبیرخانه شورای عالی انقلاب فرهنگی همه آحاد ملت بزرگ و سرافراز ایران و به ویژه مردم تهران را به شرکت هر چه با شکوهتر در مراسم تشییع پیکر سردار سپهبد شهید حاج قاسم سلیمانی فرا می خواند.

انتهای پیام/