به گزارش گروه علمی و دانشجویی خبرگزاری فارس به نقل از دانشگاه آزاد اسلامی، بابک نگاهداری معاون دانشگاه و رئیس پژوهشگاه و شبکه آزمایشگاهی دانشگاه آزاد اسلامی، دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی را به رؤسای استانها، واحدها، مراکز آموزشی و معاونت آموزشهای عمومی و مهارتی دانشگاه آزاد اسلامی ابلاغ کرد.
نگاهداری در این دستورالعمل تأکید کرده؛ اهتمام ویژه به فعالیتهای بازاریابی در فروش محصولات و ارائه خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی توسط واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی میتواند منجر به افزایش سهم درآمدهای غیر شهریهای شود و این دستورالعمل به منظور تسهیل و تسریع فرایندها و مشخص کردن خط مشی اصلی و ایجاد وحدت رویه در واحدهای دانشگاهی درخصوص بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی ابلاغ می شود.
ایجاد فضای جذب مشتری با توجه به وجود یک بستر منسجم و یکپارچه برای استفاده بهینه از تجهیزات، توسعه سهم بازار خدمات آزمایشگاهی، تحقیقاتی و کارگاهی واحدهای دانشگاه آزاد اسلامی، هدفمندسازی و برنامهریزی مناسب سالانه بازاریابی و ارائه خدمات تخصصی، تسهیل و تسریع فرایندها شناخت بازار و ارائه خدمات تخصصی آزمایشگاهی و کارگاهی و... ازجمله اهداف ابلاغ این دستورالعمل است.
دستورالعمل بازاریابی محصولات و خدمات آزمایشگاهی و کارگاهی دانشگاه آزاد اسلامی که به تفصیل تدوین شده، در اختیار تمامی واحدها و مراکز دانشگاهی قرار گرفته و شامل مواردی ازجمله دامنه کاربرد، سطح مسئولیت ها و اقدامات، ساختار سازمانی و فرایند اجرایی، فناوریهای مورداستفاده در بازاریابی، ضوابط و مقررات مالی و... است.
انتهای پیام/