جزئیات زمان‌بندی دریافت مدارک پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی وزارت علوم

به گزارش گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس، وزارت علوم، تحقیقات و فناوری اطلاعیه‌ای برای پذیرفته شدگان آزمون استخدامی این وزارت صادر کرد.

براساس این اطلاعیه وزارت علوم، تحقیقات و فناوری از تمام پذیرفته‌شدگان آزمون استخدامی این وزارت دعوت کرد تا از تاریخ ۲۱ دی‌ماه تا ۲بهمن‌ماه از ساعت ۹ صبح تا ۱۲ ظهر طبق جدول زمان‌بندی به منظور ارائه مدارک درخواستی به نشانی شهرک قدس - میدان صنعت - بلوار خوردین - خیابان هرمزان - نبش پیروزان جنوبی - ساختمان وزارت علوم - طبقه ششم - اداره استخدام و بازنشستگی مراجعه کنند.

شماره تلفن‌های ۸۲۲۳۳۷۲۲ و ۸۲۲۳۳۷۱۲ و ۸۲۲۳۳۷۶۱ به منظور راهنمایی بیشتر آماده پاسخ‌گویی به سوالات پذیرفته شدگان است و عدم مراجعه و تحویل مدارک در موعد مقرر به منزله انصراف از ادامه روند استخدامی تلقی می‌شود.

برای دریافت جدول زمان‌‌بندی اینجا کلیک کنید.

انتهای پیام/