آزمون زبان انگلیسی دانشگاه تربیت مدرس بهمن ماه برگزار می‌شود

محمد حسن نصرتی مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس در گفت‌وگو با خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی خبرگزاری فارس با اشاره به برگزاری آزمون زبان انگلیسی در سطح تافل گفت: این دانشگاه به منظور ایجاد تسهیلات بیشتر برای دانشجویان دکتری شاغل به تحصیل در دوره‌های دکتری تخصصی از طریق آزمون نیمه متمرکز دکتری و استعدادهای درخشان و همچنین داوطلبان ورود به دوره‌های دکتری تخصصی، دانشگاه تربیت مدرس آزمون زبان انگلیسی (در سطح تافل) برگزار می‌کند. 

* آزمون زبان به منظور سنجش انجام می‌شود

وی افزود: آزمون زبان به منظور سنجش انجام می‌شود و قبولی در این آزمون بر اساس حدنصابی که در اطلاعیه‌های ثبت نام داوطلبان دوره‌های دکتری تخصصی این دانشگاه اعلام می‌شود ، به مدت دو سال اعتبار دارد. 

* داوطلبان برای اطلاع از حدنصاب قبولی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام کنند

نصرتی تصریح کرد: داوطلبان باید برای اطلاع از حدنصاب قبولی و مدت اعتبار این آزمون برای دیگر دانشگاه‌ها و موسسات آموزش عالی از دانشگاه یا موسسه مورد نظر استعلام کنند.

* آزمون زبان انگلیسی به صورت تستی است

وی ادامه داد: آزمون زبان انگلیسی به صورت تستی برگزار می‌شود و شامل یکصد سوال چهار گزینه‌ای است و برای پاسخ غلط، نمره منفی منظور نمی‌شود.

* مهلت ثبت نام در این آزمون تا ۲۰ دی ماه  است 

مدیر روابط عمومی دانشگاه تربیت مدرس اضافه کرد: ثبت نام در این آزمون تا ۲۰ دی ماه  است .داوطلبان با اطلاع کامل از شرایط و ضوابط نسبت به ثبت نام الکترونیکی، بارگذاری مدارک الزامی و دریافت گواهی  نسبت به ثبت نام در مهلت اعلام شده در این اطلاعیه اقدام کنند.

* اطلاع از زمان برگزاری آزمون از  ۳۰ دی ماه تا ۲ بهمن ماه 

نصرتی افزود: هزینه شرکت در آزمون زبان انگلیسی ، مبلغ(یک میلیون ریال) است که به صورت الکترونیکی دریافت خواهد شد همچنین ثبت نام شدگان بایستی برای دریافت کارت ورود به جلسه، راهنمای شرکت در آزمون و اطلاع از زمان دقیق برگزاری آزمون از  ۳۰ دی ماه تا ۲ بهمن ماه از طریق وبگاه سایت دانشگاه اقدام کنند.

*  آزمون زبان انگلیسی ۳ بهمن ماه در محل دانشگاه تربیت مدرس
 
وی گفت: آزمون زبان انگلیسی ۳ بهمن ماه در محل دانشگاه تربیت مدرس واقع در تقاطع بزرگراه شهید چمران و جلال آل احمد برگزار می شود این درحالی است که داوطلبان می‌توانند هر روز پاسخ سوالات خود را از ساعت ۸ تا ۱۲ و ۱۳ تا ۱۵ از طریق شماره 82883061 دریافت کنند.

انتهای پیام/