آلام ایرانیان با برچیده شدن بساط آمریکا از منطقه تسکین می یابد

آیت الله عبدالکریم عابدینی در حاشیه تجمع بزرگ سلیمانی‌ها در گرامیداشت شهادت سردار سلیمانی در خیابان شهدای قزوین در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار داشت: حضور با ارزش مردم رد واقع توجیه و معنایش این است که خدا فرموده آنها که ایمان دارند و کارشان خالصانه برای خداست محبتشان در دل‌ها قرار می‌گیرد.

وی افزود: این غوغای عشق و محبت تنها با لطف الهی ممکن می‌شود و غیر از لطف خدا هیچ توجیهی ندارد و باید این تشییع باشکوه سردار سلیمانی درسی برای همه باشد که اگر صادقانه در مسیر خدمت باشیم در دل‌ها جا خواهیم داشت.

نماینده ولی فقیه و امام جمعه قزوین در پاسخ به این سوال که حمله به پایگاه نظامیان آمریکا آیا انتقام بود یا سیلی تصریح کرد: اینکه انتقام گرفتیم یا نه باید به فرموده رهبری استناد کنیم که ایشان فرومد این حمله یک سیلی بود البته اعتقاد داریم هراز چندگاهی باید یک سیلی به صورت آمریکا نواخته شود تا خوابش نبرد و خواب پریشان نبیند.

آیت الله عابدینی یادآور شد: این روزها که ملت ایران و ملل آزادی خواه و ستمدیده جهان از شهادت سردار رشید اسلام آزرده خاطر و غمگین هستند شاید تنها با یک چیز تا حدی شاد شده و آلامشان کاهش یابد و آن هم خروج آمریکا از منطقه است.

وی اضافه کرد: بساط آمریکا و صهیونیست‌ها باید از منطقه برچیده شود و تا این بساط برچیده نشود هیچ مسلمانی دلش شاد نمی‌شود و آرام نمی‌گیرد.

عابدینی اظهار داشت: داغی که خون سردار سلیمانی و ابومهدی المهندس و یاران مظلومشان در دل‌ها گذاشتند جز با برچیده شدن رژیم صهیونیستی و آمریکا جبران نمی‌شود و خدا را گواه می‌گیریم تا زنده‌ایم از این هدف دست نکشیم.

وی در خصوص حضور باشکوه مردم در مراسم تجلیل و یادمان شهید سلیمانی هم گفت: حضور مردم را باید دوربین‌ها نشان دهند و مردم دنیا قضاوت کنند تا اوج عشق و ارادت به یک انسان مؤمن و صادق را دریابند و متوجه شوند این حضور یک حرکت احساسی و انقلابی مردم است.

آیت الله عابدینی تصریح کرد: خون شهید سلیمانی موجب رویش‌های جدیدی در منطقه و جهان خواهد شد به طوری که استکبار از تحلیل این وقایع درمانده و عاجز شده است.

برچسب ها:

اقتصادی