کتاب‌ها را با تخفیف از روی طاقچه بردارید

به گزارش مشرق، محمد صدوقی، مدیر اپلیکیشن «طاقچه» با اشاره به فعالیت‌های ترویج کتابخوانی این برنامه باتوجه به شیوع کرونا در ایران گفت: طاقچه، طبق روال هرسال طرح تخفیف کتاب‌ در ایام عید را اجرا می‌کند؛ با توجه به شرایط شیوع کرونا در ایران، ۱۵ روز زود تر از موعد یعنی از ۱۵ اسفندماه این طرح اجرایی شده‌است؛ بنابراین مخاطبان می‌توانند همه کتاب‌های طاقچه در دسته‌بندی‌های مختلف موضوعی را از ۱۰ تا ۵۰ درصد تخفیف دریافت کنند.

وی افزود: دو طرح هم با همکاری سازمان فرهنگی و هنری شهرداری تهران و کانون پرورش فکری کودکان و نوجوانان در دست اجرا داشتیم که با استقبال فراوان از سوی مردم روبه‌رو شد.

صدوقی با امید به همکاری بیشتر با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی برای ترویج فرهنگ کتابخوانی بیان کرد: طی جلسه‌ای که با معاونت امور فرهنگی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی داشتیم، امیدوارم بتوانیم طرح‌های مشترکی را اجرایی کنیم و تخفیف‌های بیشتری برای کتاب‌ها در نظر بگیریم تا مردم در خانه بمانند و کتاب بخوانند.

مدیر اپلیکیشن «طاقچه» افزود: درحال حاضر که مردم باید در خانه‌ها بمانند، کسب و کارهای سنتی تحت‌الشعاع قرار می‌گیرد؛ اما مقوله کتاب‌های الکترونیک با توجه به اینکه جزئی از سرگرمی‌ مردم به‌حساب می‌آید، همیشه و در هر زمان می‌تواند مورد استفاده قرار بگیرند.

وی ادامه داد: در این روزها از ارگان‌های مختلف ازجمله شهرداری مشهد تماس داشتیم تا براساس عقدتفاهم با طاقچه از امکان تخفیف و خرید کتاب برای کارکنان خود بهره‌ بگیرند.

صدوقی با اشاره به اینکه طاقچه، یک فروشگاه محتوا است، گفت: طاقچه محتواهای به‌دست آمده را در قالب کتاب‌های صوتی، الکترونیک و ... عرضه می‌کند و در این روزها همه تلاشمان این است که با کمترین سود و بیشترین تخفیف محتوا را در اختیار مخاطبان قرار بدهیم.
 
مدیر اپلیکیشن «طاقچه» عنوان کرد: دیگر نهادها نیز می‌توانند در قالب تبلیغات و طرح‌های دو طرفه فعالیت‌هایی را برای درخانه ماندن مردم انجام بدهد. این روزها شاهد استقبال قابل توجهی از خرید و دانلود کتاب در طاقچه را شاهد هستیم؛ به‌نظر می‌رسد این میزان استقبال از کتاب‌های الکترونیک زمینه‌ای برای افزایش سرانه مطالعه و کتابخوانی در آینده است.

*ایبنا

برچسب ها:

فرهنگ و هنر