- اخبار بازار -
به گزارش خبرگزاری تسنیم، روابطعمومی بانکپاسارگاد، اعلام کرد: با این خدمات، گروهی از مشتریان حقیقی و حقوقی نظیر کارگزاری ها، شرکتهای بیمه، فینتکها و سایر شرکتهای دارای تراکنش بالا که از چارچوبهای خدمات الکترونیکی و فناوری اطلاعات قابل قبولی برخوردار هستند، قادر خواهند بود خدمات مالی مورد نیاز را بدون مراجعه به شعبه های بانک و با استفاده از ابزارهای بانکداری مجازی نظیر اینترنت بانک دریافت کنند.
بر این اساس ادغام و یکپارچهسازی سیستمهای مالی مشتری با سیستم بانکداری متمرکز بانک این امکان را فراهم میآورد تا مشتریان بتوانند در کلیهی ساعات شبانه روز از طریق ارسال دستور بر بستر وب سرویس بهصورت آنی و برخط به انجام امور بانکی خود بپردازند.
شایان ذکر است، در حال حاضر خدمات وب سرویس در قالب سه گروه خدمات سپرده، کارت و بن کارت ارائه میشود که در موارد لازم، قابلیت تغییر در میزان سقف روزانه و ماهانه با توجه به نیاز و شرایط مشتری را دارند.
گفتنی است مرکز مشاوره و اطلاعرسانی بانکپاسارگاد به شماره 82890 و سامانهی CRM در سایت این بانک به آدرس https://www.bpi.ir/crm به صورت شبانهروزی آمادهی ارائهی اطلاعات بیشتربه هممیهنان هستند.
انتهای پیام/