با وحدت برای حل مشکلات مردم آغاز به کار می‌کنیم/ مجلس یازدهم در برهه حساسی از انقلاب اسلامی است

به گزارش مشرق، محمد باقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی امروز در ابتدای جلسه علنی روز یکشنبه مجلس شورای اسلامی طی سخنانی، گفت: سلام بر روح پر فتوح امام(ره)، بنیان گذار نظام مقدس جمهوری اسلامی و سلام بر رهبر فرزانه و حکیم انقلاب حضرت آیت الله العظمی سید علی خامنه ای و سلام بر شهدای گلگون کفن دفاع مقدس، شهدای خدمت و شهدای مقدس به خصوص شهدای مظلوم مقاومت و مدافعان حرم در تمام بلاد اسلام و درود خداوند بر سیدالشهدای مقاومت، نماد ایستادگی در برابر زورگویان، یار صدیق و مطیع رهبر انقلاب سردار سرافراز اسلام، شهید سپهبد حاج قاسم سلیمانی.

بیشتر بخوانید:

قالیباف: آمریکا منبع شر است

درخواست قالیباف از فرزند شهید همت+ عکس

وی اظهار داشت:  مجلس یازدهم در برهه حساسی از انقلاب اسلامی و در آغاز برداشتن گام چهل ساله دوم آن و در حالی که جمهوری اسلامی با مجموعه ای از قدرت ها، ضعف ها، فرصت ها و تهدیدها روبروست با همدلی و وحدت میان مردم برای حل مشکلات آنها آغاز به کار می کند.

رئیس مجلس شورای اسلامی تصریح کرد: نگاهی کلان به گذشته ۴۰ ساله و جایگاه فعلی جمهوری اسلامی نشانگر این است که علیرغم ضعف های کارکردی و رفتاری و کاستی های مرتفع نشده، توانسته گام اول خود را محکم و مقتدر بردارد.

وی افزود: این واقعیت انکار ناپذیر است که جمهوری اسلامی در برابر همه پیکره کشور در همه حیطه های امنیتی، مقاومت کرده بدون اینکه از آرمان های اصلی خود ذره ای عقب نشینی کند.

برچسب ها:

سیاسی