امسال باید سالی پرکار و پرشتاب برای مسئولین و کارگران باشد/ تولید فولاد کشور به دو برابر در تاریخ ایران رسیده است

به گزارش مشرق،  حجت الاسلام حسن روحانی در آیین افتتاح طرح های ملی وزارت صمت در استان‌های اصفهان و خراسان رضوی اظهار داشت: برای ما بسیار مهم است که امسال سالی پرکار و پر شتاب برای همه مسئولین و کارگران ما باشد.

وی افزود: امسال سال تولید ملی و رونق تولید نیست بلکه امسال سال جهش تولید است و ما باید همه توانمان را به کار ببریم و حرکت مان را به گونه‌ای افزایش دهیم که سال ما سال پر افتخاری برای ملت ما و کشور عزیزمان باشد.

بیشتر بخوانید:

افتتاح چند طرح ملی صنعتی توسط روحانی به صورت ویدئو کنفراس

دستور روحانی برای تشکیل کارگروه بررسی عوامل گرانی مسکن

روحانی با بیان این که در افتتاح امروز ما به چند نکته رسیدیم که بسیار مهم است و آن اینکه تولید فولاد کشور در دولت یازدهم و دوازدهم به دو برابر تولید فولاد در تاریخ ایران رسیده است، گفت: یعنی هرچه ما تولید فولاد داشتیم در این ۷ سال به دو برابر رسیده و این به معنای آن است که همه سرمایه‌گذاران و کارآفرینان و مهندسین ما برای آبادانی کشور تلاش می کنند.

رئیس جمهور افزود: مهم است که در فولاد رتبه ما دهم بوده و به رتبه هشتم می‌رسیم و ظرفیت ۵۵ میلیون تن فولاد را امروز دارا هستیم و در فولاد، معدن، آهن اسفنجی و شمش فولاد زنجیره ما منظم و کامل شده و این که می‌بینیم یک جا کنسانتره و جای دیگر گندله افتتاح می شود، یعنی یک زنجیره شکل می‌گیرد.

برچسب ها:

سیاسی