حق ندارید چرخ کارخانه‌ها را از حرکت بیندازید/ برای پرداخت معوقات ‌فرصت دهید

به گزارش مشرق، آیت‌الله سیدابراهیم رئیسی عصر امروز در جلسه شورای اداری استان فارس با قدردانی از زحمات مدیران این استان و تبریک به نمایندگان دور یازدهم مجلس شورای اسلامی اظهار داشت: در این دوره از مجلس، نمایندگان با انگیزه‌ وخدمت به مردم پای کار آمده‌اند و امیدواریم در خدمت به مردم موفق باشند.

وی به موضوع کرونا اشاره کرد: در این دوران کرونا و یا تدبیر و اندیشه پساکرونا می‌طلبد، همچنان در مواجه با این ویروس آمادگی داشته باشیم و امور را در مسائل مختلف اجتماعی، اقتصادی، فرهنگی، نظام اداری و خانواده با تدبیرومدیریت انقلابی دنبال کنیم.

بیشتر بخوانید:

باید در دادگستری‌ها کارشناسی، وکالت معاضدتی و دفتر بازداشت کردن سند مستقر باشد

رئیس قوه قضائیه تصریح کرد: آنچه در دوران کرونا رمز موفقیت جمهوری اسلامی بود در ابتدا تدابیر حکیمانه رهبری در تمام حوزه‌ها و به ویژه در سلوکشان بود که با رفتارشان به ما یاد دهند چگونه کار و تلاش شود و خودشان نیز پایبند به اقتصاعات بودند.

رئیسی افزود: حرکات مومنانه مردم در کوی و برزن و استقاده از تمام ظرفیت کشور برای خدمت به مردم رمز موفقیت مردم بود.

وی بیان کرد: اقناع افکار عمومی موضوع مهمی است که باید مورد توجه قرار گیرد، اگر مدیران در اقدامات خود با مردم حرف بزنند موفق خواهیم بود. قانع شدن مردم سبب شد که روز ۱۳ فروردین مردم بیرون نیایند و این نشان از اهمیت اقناع است.

رئیسی در بخش دیگری از سخنان خود به فرمایشات رهبرمعظم انقلاب در روز بزرگداشت امام راحل (ره) اشاره کرد و افزود: رهبری امام خمینی (ره) را امام تحول‌گرا و تحول‌خواه خواندند و باید مدیران به سهم خود در دستگاه‌های اداری و سازمان خود، برش منطقه‌ای، اقلیمی و موضوعی زده و با  مخاطب قرار دادن فرمایشات رهبری آن را دنبال کنند.

رئیس قوه قضاییه به سال جهش تولید و مشکلاتی که برای صنایع و کارخانه‌ها ایجاد شده اشاره کرد و گفت: در این زمینه بانک‌ها باید در برابر معوقه‌های کارخانه‌ها به آنان فرصت دهند.

رئیسی افزود: بانک‌هایی که برخی از کارخانه‌ها را مالکیت خود درآورده‌اند حق ندارند چرخ آنان را از حرکت درآورند، اینکه قفل بر درب کارخانه بزنند با جهش تولید منافات دارد. باید کاری کنند که چرخ فعالیت در کارخانه‌ها کند نشود.

وی افزود: در این زمینه از همکاران خود در قوه قضائیه می‌خواهیم اجازه ندهند که کارخانه‌هایی به مالکیت بانک‌ها درآمده تعطیل شوند.

برچسب ها:

سیاسی