توضیح کارگزار پرسپولیس درمورد اقدام جنجالی‌

به گزارش مشرق، باشگاه پرسپولیس پس از امضای متمم قرارداد خود با کارگزار رسمی بایستی مبلغ ۱۷ میلیارد تومان قبل از شروع دوباره رقابت های لیگ برتر دریافت می کرد اما این کارگزاری پس از پرداخت های هفت و پنج میلیارد تومانی اش در قسط سوم اقدام به پرداخت  دو میلیارد و یکصد میلیون تومان به جای پنج میلیارد تومان کرد.

نکته جالب توجه اینکه شرکت طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس کسر دو میلیارد و نهصد میلیون تومانی از پولی که باید در اختیار سرخپوشان قرار می داد را به اداره مالیات پرداخت می کند تا مشکلی بابت ادامه فعالیت خود پیدا نکند.

بیشتر بخوانید:

اقدام عجیب کارگزار پرسپولیس

علیرضا خلیفه مدیر روابط عمومی کارگزاری طرف قرارداد با باشگاه پرسپولیس در این باره گفت: با توجه به قراردادی که بین شرکت و باشگاه پرسپولیس منعقد شد و به خصوص پس از امضای الحاقیه، با وجود مشکلات اقتصادی که نه تنها در فوتبال ایران بلکه در باشگاه‌های بزرگ فوتبال در دنیا به وجود آمد این شرکت توانست تعامل خوبی انجام دهد. همه تلاش‌های صورت گرفته برای این بود که شرکت آتیه داده پرداز بتواند به تعهداتش عمل کند و خوشبختانه اتفاقات خوبی هم در این مسیر صورت گرفت. 

وی ادامه داد: طبق توافقات، پرداختی نوبت اول و دوم انجام شد اما پرداخت سوم با کسورات صورت گرفت که این هم به خاطر مسائل قانونی و در ارتباط با بیمه بود. وفق ماده ۳۸ قانون تامین اجتماعی، هر گونه پرداخت (غیر از فروش) به طرف مقابل با کسورات بیمه روبرو خواهد شد و به همین دلیل این اتفاق رخ داد. در طرف مقابل می‌بایست وفق قانونی نسبت به اخذ مفاصا حساب از سازمان تامین اجتماعی اقدام شود تا متقابلا وجوه مکسوره به طرف مقابل پرداخت شود. در حال حاضر هم مدیریت محترم باشگاه پرسپولیس در حال انجام مذاکره با تامین اجتماعی است تا موضوع به صورت قانونی پیگیری شده و حل گردد. به محض بر طرف شدن این مشکل، مبلغ مکسروه به طرف مقابل پرداخت خواهد شد و جای نگرانی در این زمینه وجود ندارد.

خلیفه تاکید کرد: جلسه مشترک نماینده شرکت آتیه داده پرداز و مدیر مالی باشگاه پرسپولیس در دفتر مرکزی بیمه تامین اجتماعی برگزار شد و مقرر گردید هر چه زودتر در کم ترین زمان ممکن نامه بیمه تامین اجتماعی مبنی بر معافیت باشگاه پرسپولیس از کسورات بیمه صادر شود و کسورات پرداختی نیز واریز گردد.

برچسب ها:

ورزش