کی انقدر ناز شدید؟ +عکس

به گزارش مشرق، محمد زعیم زاده، جانشین سردبیر روزنامه فرهیختگان در صفحه اینستاگرام خود نوشت: چند بار متن را نوشتم و حذف کردم چون احتمال می دادم تصاویر ساختگی باشد یا برای موضوع دیگری باشد و... اما متاسفانه گویا واقعیت دارد.شهردار تهران و سید حسن خمینی دارند کیک تولد پنجاه سالگی بهشت زهرا را برش می زنند،همانجایی که این ایام روزانه هفتاد نفر از هم وطنانمان از زجر کرونا در خاکش آرام می گیرند،همانهایی که اقوامشان دربدر دنبال دارو می گردند و نیست که نیست،جلو چشم همان مردمی تولد گرفته اید که اگر غم کرونا و دارو نداشته باشند،غصه اجاره خانه و نان شب را دارند.غصه دلار بیست و پنج تومانی تحمیلی دولت تکراری تان که هر روز آنها را فقیرتر از دیروز می کند.

کیک پنجاه سالگی گورستان را که برش زدید به این سوال فکر کنید کی فرصت کردید اینقدر ترسناک شوید؟نه اشتباه گفتم کی فرصت کردید اینقدر سانتی مانتال شوید،کی وقت کردید وسط رنج و درد مردم اینقدر ناز شوید؟

نه شما ترسناک نیستید شما ادامه بدهید مشکل از مردم است به فرستنده ها دست نزنید گیرنده خراب است،مشکل از مردم است که فکر می کردند واقعا خبری هست.آخر آنها قاسم سلیمانی را دیده اند،محسن حججی را دیده اند،احمدی روشن را دیده اند،جمال کریمی را دیده اند که همین دو سه روز پیش حین خدمت به آسیب دیدگان کرونا پژاک ترورش کرد،آنها...

مشکل از شما نیست شما همین جوری زندگی کرده اید،اصلا نمک زدن به زخم مردم برایتان ضد ارزش نیست.اگر جوری دیگری زندگی می کردید و برایتان درونی شده بود که این حرکت ضد مردم است اصلا به چنین مراسمی نمی رفتید.مردم قصه های متوسلیان و چمران و همت و سلیمانی را شنیده اند و شما خاطرات مرحوم مغروق را  از بر کردید، که مرکز عالم بوده است و مردم و مسئولان از هر طیف و مدلی سپاس گذار و شاکر و چاکر بوده اند.
حسن آقا. چه خوب گفت حضرت روح الله که "بترسید از آن روزی که مردم بفهمند در باطن ذات شما چیست؟"

*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب ها:

سیاسی