اظهارنظر سرمربی برایتون درمورد آینده جهانبخش

به گزارش مشرق، «گراهام پاتر» که وضعیت جهانبخش را در طول تابستان بررسی خواهد کرد اصرار دارد که خرید گران‌قیمت برایتون هنوز هم می‌تواند نقشی برای بازی در ورزشگاه آمکس داشته باشد.

جهانبخش  هافبک مهاجمبا ۱۷ میلیون پوند از آلکمار در سال ۲۰۱۸ به برایتون پیوست. این بازیکن  پس از سرگیری فوتبال فقط ۲۰ دقیقه در هشت بازی آلبیون را همراهی کرده است.  

وی در فصل ۲۰۱۳-۲۰۱۴ به عنوان دومین استعداد برتر لیگ برتر فوتبال هلند برگزیده شد و در سال ۲۰۱۵،  عنوان برترین بازیکن دسته اول لیگ هلند در فصل ۲۰۱۴–۲۰۱۵ را از آن خود کرد. جهانبخش عنوان نخستین بازیکن ایرانی لقب گرفت که در یکی از لیگ های اروپایی موفق شده آقای گلی را بدست آورد.

بیشتر بخوانید:

پایان کار جهانبخش با برایتون

سرمربی تیم فوتبال برایتون می گوید: جهانبخش می‌خواهد بازی کند و این موضوع را می‌دانم. او بازیکن خوبی است. تلاش زیادی می کند و رابطه خوبی با همه دارد. هر بازیکنی دوست دارد برای تیمش بازی کند و به میدان برود.

پاتر ادامه داد: باید در تابستان بهترین تصمیم ممکن را برای او و باشگاه گرفت. علیرضا هنوز هم می‌تواند برای برایتون بازی کند و مفید باشد و به تیم کمک کند. به‌زودی تصمیم خوبی در این زمینه خواهیم گرفت.

تیم فوتبال آژاکس هم قصد دارد علیرضا جهانبخش را به خدمت بگیرد و او را جانشین حکیم زیاش مراکشی کند که راهی چلسی شده است.

برچسب ها:

ورزش