چالش سخت گل محمدی در غیبت سیم خاردارها

به گزارش مشرق، محمد حسین کنعانی زادگان علاوه بر اینکه در بازی شب گذشته با فولاد خوزستان مصدوم شد، به خاطر دریافت کارت زرد به دلیل اعتراضات فراوان خود نسبت به صحنه پنالتی فولادی ها، ۴ کارت شد و بازی بعدی پرسپولیس با آلومینیوم اراک را از دست خواهد داد.

از طرفی سید جلال حسینی کاپیتان این تیم نیز شب گذشته به دلیل مصدومیت زمین بازی را ترک کرد و وضعیت او برای حضور در بازی با آلومینیوم مشخص نیست.

به همین دلیل بزرگ‌ترین چالش یحیی گل محمدی در بازی با آلومینیوم نحوه چینش مدافعان وسط خود در این بازی است.

به نظر می‌رسد گل محمدی در این دیدار از کمال کامیابی نیا و با میلاد سرلک در قلب خط دفاعی این تیم استفاده کند. تا پیش از این بعد از جدایی شجاع خلیل زاده پرسپولیس خبرهای شنیده شد مبنی بر آنکه یحیی در نظر دارد از سرلک در خط دفاعی استفاده کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد حضور سرلک در قلب خط دفاعی محتمل تر باشد.

از طرف محمد انصاری از مصدومیت راهی یافته و مدت‌هاست در تمرینات گروهی پرسپولیس حضور پیدا می‌کند و به نظر می‌رسد او نیز یکی دیگر از گزینه های یحیی گل محمدی برای حضور در قلب خط دفاع باشد.

به هر حال باید دید گل محمدی چه تصمیمی برای دیدار حساس با آلومینیوم خواهد گرفت و کدام یک از بازیکنان را در قلب خط دفاعی جای  داد. 

برچسب ها:

ورزش