شگرد رسانه‌ها برای سلب قدرت تفکر از مخاطبان +فیلم

به گزارش مشرق، حبیب احمدزاده، نویسنده در صفحه اینستاگرام خود نوشت: مثالی بسیار مهم، مفهومی و نیز  واقعی از یادگیری تقویتی یا تداعی با دیدن رنگ تمرین شده، مرغ به خواسته اش که دانه است میرسد.

ما انسانها نیز با تداعی مثبت و منفی از رخدادها و افراد همینگونه واکنش نشان داده و در ذهن به گروهها و دیگر نیازها وصلشان میکنیم و این دلیل خوب و یا بد قضاوت ماست حتی اگر ربط واقعی وجود نداشته باشد .

رسانه ها چنین بلایی سر ما میاورند. که دیگر خود تفکر نکنیم، بلکه صرفا دنباله  رو تمایلاتی باشیم که دیگری برایمان بوجود اورده.

دانلود


*بازنشر مطالب شبکه‌های اجتماعی به منزله تأیید محتوای آن نیست و صرفا جهت آگاهی مخاطبان از فضای این شبکه‌ها منتشر می‌شود.

برچسب ها:

جهان