به گزارش خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، سامانه «فارس من» با هدف پیگیری مستقیم مسائل و مشکلات مردم راهاندازی شده است و در سریعترین زمان به پیگیری موارد اعلامی میپردازد.
شهروندان در "فارس من" خواستار رسیدگی به موضوع "راهاندازی پله برقی خروجی ایستگاه متروی شادمان شدند."
هموطنان عنوان کردند«خروجی جنوبی ایستگاه متروی شادمان بهمن ماه پارسال افتتاح شد. این خروجی بیش از 120 پله دارد و تردد از آن بدون وجود پله برقی، به خصوص برای سالمندان و بانوان، دشوار و طاقتفرساست. با وجود آنکه از زمان راهاندازی این خروجی، محل نصب پله برقی در آن در نظر گرفته شده و حتی برخی قطعات پله برقی به ایستگاه منتقل شده، اما تا الان پله برقی نصب و راهاندازی نشده است. با توجه به دشواری تردد از این خروجی، راهاندازی هرچه سریعترین پله برقی این ایستگاه ضروری به نظر میرسد.»
فرنوش نوبخت مدیرعامل شرکت بهرهبرداری مترو تهران و حومه در این باره به خبرنگار فارس، گفت: برای خرید پله برقی شادمان اقداماتی صورت گرفته است.
وی ادامه داد: این پله برقیها خرید خارجی است و با توجه به شرایط فعلی با قدری تأخیر این اقدام صورت میگیرد.
نوبخت با بیان اینکه شرکت مترو اقداماتی برای خرید این پله برقیها انجام داده است،گفت: به زودی خبرهای خوبی در این باره خواهیم داشت.
انتهای پیام/