به گزارش خبرگزاری فارس به نقل از شرکت حملونقل ریلی رجا، محمد رجبی، مدیرعامل شرکت رجا، با اشاره به آغاز بهکار ستاد سفرهای ریلی نوروز ۹۸ بیان کرد: مخاطب شناسی، حساسیت در کار و تکریم مشتریان باید مد نظر همه دستاندرکاران سفرهای نوروزی قرار گرفته و همه اقدامات لازم اعم از آموزشهای تکمیلی و ضمن خدمت مأموران مرتبط در جهت آشنایی هر چه بیشتر وظایف و تکریم مسافران تا قبل از آغاز سفرهای نوروزی اجرایی شود.
وی گفت: همه پیشبینیها و مقدمات لازم برای ارائه خدمات مطلوب به مسافران در ایام نوروز باید براساس چکلیستهای بخشها و واحدهای ذیربط انجام شده تا به بهترین وجه ممکن در خدمت هموطنان باشیم.
رجبی با بیان این که دغدغه اصلی در سازمان، محدویتهای مربوط به منابع مالی است، افزود: بعضاً با توجه دقیقتر میتوان تغییراتی را با هزینههای جزئی انجام داد که مشتری این تغییرات را به صورت کاملا ملموس حس کند.
در ادامه این نشست، معاون اجرایی و رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا با ارائه شاخصهای عملکردی نوروز ۹۷ و اشاره به موفقیتهای نسبی ایام یاد شده، ارائه خدمات متفاوت نسبت به سالهای گذشته و پاسخگویی مطلوب به نیازها و مطالبات مردم از بخش حمل و نقل به ویژه بخش ریلی را از اهداف و سیاستهای اصلی این شرکت دانست.
محمدرضا شناسنده اظهار داشت: امیدواریم با برنامهریزی لازم همه اقدامات و کارهای مقدماتی تا رسیدن به ایام پیک نوروزی در زمان مناسب انجام گیرد تا خدماتدهی متفاوت و درخور شأن مسافران انجام دهیم.
رئیس ستاد سفرهای نوروزی شرکت رجا، تأمین قطعات استاندارد در کوتاهترین زمان ممکن را برای آماده سازی قطارهای نوروزی جزو اصلیترین فعالیتها بیان کرد و افزود: با هماهنگی بین واحدها، مطالعه درست، برنامهریزی و زمانبندی مناسب نباید هیچگونه مشکلی در این راه داشته باشیم.
انتهای پیام/ب