به گزارش خبرنگار گروه علمی و دانشگاهی به نقل از اجوکیشن دایو، فقط حدود نیمی از دانشآموزان آمریکایی معتقدند که دبیرستان آنها را با دانش و مهارتهای مورد نیاز کالج آماده کرده است.
براساس پژوهشهای صورت گرفته، حدود 50 درصد آنها دانش اولیه را برای ورود به دانشگاه ندارند.
براساس تحقیقات جدید «Hobsons» که ارائه دهنده راه حلهای سازمانی آموزشی به منظور ارائه فرصتهای بیشتر و بهتر به دانشجویان است، آمادگیهای کسب شغل نیز باید در کالجها ارائه شود.
تحقیقاتی که بر اساس نتایج حاصل از 10 میلیون دانشآموز و مدرس از 13 هزار مدرسه انجام شده است، مهارتهای فردی و خودشناختی دانشجویان باید در کنار مهارتهای علمی آنها افزایش یابد.
انتهای پیام/