لزوم برندسازی بین‌المللی در گردشگری سلامت از سوی ایران

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس،  پروفسور دانگ وانگ کنگ در نشست توسعه گردشگری سلامت و تندرستی ایران و مالزی در خصوص وضعیت خدمات به گردشگران خارجی در مالزی اشاره کرد و گفت: ما خوشحالیم که امروز در ایران هستیم تا بتوانیم با استفاده از پتانسیل‌های این کشور که تمدن کهنی دارد در حوزه گردشگری سلامت و تندرستی همکاری کنیم.

پروفسور دانگ وانگ در پاسخ به سوالی درباره آمار جذب گردشگر سلامت توسط مالزی اظهار داشت: مالزی سالانه 2.5 میلیون گردشگر و توریسم سلامت جذب می‌کند و ما فقط خدمت سلامت و تندرستی ارائه نمی‌دهیم بلکه در قالب این خدمات، بسته‌های تور، هتل و حتی تور جشن ازدواج و در نهایت فروش محصولات خدماتی را نیز به گردشگران ارائه می‌دهیم.

وی ادامه داد: مالزی یکی از کشورهایی است که در حوزه گردشگری تندرستی از جمله لاغری و تحصیلات تکمیلی در این حوزه جایگاه قابل توجهی دارد، به خصوص در حوزه سلول‌های جوان‌سازی که امروزه مورد توجه بسیاری از مردم دنیا است.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی گفت: تمرکز ما بر توریسم تندرستی و زیبایی است اما ایران متمرکز بر توریسم درمان است در این زمینه شهرت جهانی دارد.

نماینده دولت مالزی در پژوه توسعه گردشگری زیبایی در قالب پیشنهادهایی به ایران برای ارتقای گردشگری سلامت خود عنوان کرد: وقتی کسی برای دریافت خدمات تندرستی وارد مالزی می‌شود به دلیل وجود برند بین‌أالمللی، با اطمینان کامل خدمات خود را دریافت می‌کند بنابراین ایران نیز باید به سمت برندسازی بین‌المللی پیش رفته و خدمات خود را نیز در این قالب تضمین دهد.

قائم مقام وزارت گردشگری، فرهنگ و هنر مالزی خاطر نشان کرد: ایران در دنیا به پزشکان ماهر مشهور است و بیشتر نیاز به آن است که خدمات گردشگری سلامت خود را به دنیا با تضمین‌های بین‌المللی ارائه و معرفی کند.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی