بی‌تعهدی ایران خودرو در قبال مشتریان

به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، از ابتدای امسال تاکنون بسیاری از خودروسازان به تعهدات خود در مقابل مردم عمل نکرده‌اند که این موضوع منجر به بلاتکلیفی و نارضایتی مشتریان شده است. 

براین اساس تعدادی از مخاطبان سامانه «فارس من» با ثبت سوژه‌های متعدد با عناوین مختلف از خبرگزاری فارس خواستار شدند تا علت تاخیر در تحویل خودرو، افزایش قیمت‌ و همچنین بلاتکلیفی در مورد قیمت‌ها پیگیری شود.

براین اساس خبرگزاری فارس، در هفته‌های اخیر و طی تماس‌های مکرر با روابط عمومی این خودروسازی خواستار پاسخگویی به سوالات مشتریان شد که متاسفانه این خودروساز هم مانند برخی از خودروسازان بدون توجه به خواسته مشتریان هیچ پاسخی به سوالات مردمی نداد. 

عناوین ثبت شده در سامانه فارس مردم توسط مخاطبان عبارتند از: «لیست تعدادی از تخلفات ایران خودرو در عمل به قراردادهای ثبت‌نامی پژو 2008»، «عدم پاسخگویی و اطلاع سانی ایران خودرو در مورد خودروهای تندر»، «اعتراض در تاخیر در واگذاری خودرو سمند ef7 دوگانه سوز»، «بلاتکلیفی خریداران سایپا و ایران خودرو»، «تاخیر در تحویل خودروهای ایران خودرو». 

انتهای پیام/ب

برچسب ها:

اقتصادی