به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری فارس، حمید فرزام معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی صبح امروز در حاشیه افتتاح شانزدهمین نمایشگاه بینالمللی حمل ونقل عمومی و خدمات شهری که در نمایشگاه بینالمللی تهران برگزار شد، در جمع خبرنگاران حضور یافت و گفت: طبق قوانین شورا، سازمان زیباسازی شهرداری تهران تنها دستگاه متولی در بحث تبلیغات محیطی در شهر تهران است که در مواردی همچون سردر صنوف و عرشه پلها فعالیت میکند.
فرزام در خصوص نرخ تابلوهای تبلیغاتی در سطح شهر، ادامهداد: این تابلوها نرخ ثابتی ندارند و قیمت آنها بستگی به کشش بازار دارد و در ایام مختلف سال قیمت آنها متفاوت است.
معاون تبلیغات و درآمد سازمان زیباسازی شهرداری با بیان اینکه ما در معامله با شرکتها، تکفروشی نداریم، افزود: طبق مصوبه سازمان زیباسازی تابلوها از طریق مزائده با نظارت دستگاههای مسئول واگذاری میشود.
به گفته فرزام یکی از دیگر از وظایف سازمان زیبا سازی حذف زوائد شهری است که تا کنون در پهنههای خیابان انقلاب، بهارستان و حضرت عبدالعظیم اقدامات قابل توجهی صورت گرفتهاست، بخشهایی دیگر نیز در دستور کار قرار دارد و برای این کار نیاز به حمایتهای مردمی و برخی دستگاههای بالادستی داریم.
فرزام با بیان اینکه در این برنامه اقداماتی از قبیل شستشو، تعمیر و بازسازی سردر صنوف انجام میشود، گفت: ما در این کار با صنوف قرارداد میبندیم و با مالک توافق میکنیم که کمتر از ۵۰ درصد هزینه را پرداخت کند و در صورت مشارکت مالکان خدمات بیشتری به آنها ارائه میکنیم.
انتهای پیام/