کمپینی در راستای برطرف کردن نیازهای اساسی کودکان آسیب پذیر در شرایط کنونی ایجاد شده که این کمپین معروف به حمایت از کودکان کار، کودکان محروم از تحصیل و نیز کودکان بیمار نیازمند هزینه درمان است
به گزارش خبر فوری، سازمانها در مقابل جامعهای که در آن زندگی میکنند دارای مسئولیت هایی با ارزشی متفاوت هستند . کمکرسانیها وبرنامهریزی بر اساس نیازهای موجود جامعه و همراه کردن مردم در اینفعالیتها میتواند تاثیراتی عمیق و ماندگار را به دنبال داشته باشد که نتیجهی آن بهبود کیفیت زندگی آحاد ملت است. تردیدی نیست که در شرایط خطیر، بیش از هر زمان دیگری اهمیت چنین فعالیتهایی احساس می شود.سینره، یکی از برندهای معتبر صنعت آرایشی و بهداشتی ایران، درراستای عمل به مسولیتهای اجتماعی خود در نظر دارد تا کمپینی را درجهت حمایت از کودکان آسیبپذیر به انجام برساند.
هدف گذاری این کمپین با توجه به نیازهای اساسی کودکان آسیبپذیر درشرایط کنونی، معطوف به حمایت و مراقبت از کودکان کار، کودکان محروم ازتحصیل و نیز کودکان بیمار نیازمند هزینه درمان است؛ برای نیل به ایناهداف، سینره، بستر رسانه های اجتماعی را به عنوان بستر اصلی کمپینانتخاب کرده تا امکان مشارکت هرچه بیشتر را برای همراهان خود در پیشبرد این طرح فراهم کند و در کنار آن از رسانه های محیطی و پایگاههایعرضه محصولات خود، برای انتقال پیام این کمپین به مخاطبان استفادهخواهد کرد.
در طی مدت این برنامه مسئولیت اجتماعی، سینره به حمایت مالی از مراکزنگهداری و حمایت از کودکان کار خواهد پرداخت، هزینه درمان 50 کودکبیمار مبتلا به بیماری های قلبی، ترمیمی و ارتوپدی را پرداخت خواهد کرد،هزینه درمان 50 کودک ای بی را عهده دار خواهد بود، هزینه آموزش 60 کودک بااستعداد و نیازمند اختصاص داده خواهد شد و هزینه ساخت وتجهیز مدرسه 2 کلاسه و کتابخانه در روستای جوانرود کرمانشاه را پرداختخواهد کرد. در کنار این مورد بخشی از بودجه ای که برای اطلاع رسانیکمپین بوده کاسته و به طور خاص به تجهیز سیستم گرمایش و سرمایش مدارس در استان سیستان و بلوچستان اختصاص خواهد یافت.همچنین بهازای هر بار به اشتراک گذاری هشتگ مراقب_تو، این مجموعه مبلغی را بهتامین هزینههای مورد نیاز در حوزه کودکان آسیب پذیر اختصاص میدهدبرای رسیدن به این مهم، سینره از تجربهی شناختهشدهترین موسسات خیریهفعال در حوزه کودک، کمک گرفته تا با همراهی آنان مبالغ را در مسیر درستو موثر هزینه کند. از جملهی این موسسات میتوان به انجمن حمایت ازکودکان کار، زنجیرهی امید، خانه ای بی، بنیاد حامی ، بنیاد کودک و انجمنخیرین مدرسه ساز اشاره کرد.
اما یکی از اهداف مهم برگزاری اینکمپین ، شرایط سخت اقتصادی وتعاملی است که برند به عنوان یکموجود زنده باید با مردم داشته باشد.چونهمانطور که می گوییم مردم از کالای ایرانی باید در شرایط سخت حمایتکنند از طرفی خودمان را مسوول می دانیم که از قشر آسیب پذیر حمایتکنیم
در عین حال در ایران برای اولین بار دریک کمپین، چند موسسه مردم نهاد فعال در حوزه کودک در کنار هم قرار گرفته اند که هدف از کنار هم قرارگرفتن آنها ایجاد یک چتر حمایتی برای کودکان در بحث فرهنگ سازی واطلاع رسانی است .پیام کمپین به مخاطب این است که در شرایط سختاقتصادی باید کنار یکدیگر باشیم و از اقشار آسیب پذیرحمایت کنیم.
باتوجه به اینکه هزینه های اطلاع رسانی کمپین کاهش و به مناطق محروم اختصاص داده شده است،سینره از مردم می خواهد که هشتگ مراقب_تو رااطلاع رسانی کنند تا پیام کمپین در سطح گسترده ای از اقشار جامعه شنیده شود
ما نگاه ویژه ای به کودکان داریم چون آنها آینده سازان کشور هستندو ما نیزدیدگاه بلندمدتی به این موضوع داریم.