احترام به مسافر باید اولویت خدمات هتل‌ها باشد/ استانداردسازی 21 هتل برای معلولان

به گزارش خبرنگار گردشگری خبرگزاری فارس، مهرداد تاوتلی در خصوص گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی گفت: این گروه 64 هتل دارد که مدیریت آن زیر مجموعه سازمان بازنشستگی و با سهام داری سازمان تامین اجتماعی است.

وی با اشاره به اینکه تا در 10 ماهه امسال 70 هزار نفر از بازنشستگان ار برنامه‌های تور و اقامتگاه‌های این گروه بهره‌مند شده‌اند، گفت: این تعداد تا پایان سال به 100 هزار نفر می‌رسد، ضمن اینکه هزینه هتل‌ها برای بازنشستگان با 50 درصد تخفیف محاسبه می‌شود.

تاوتلی با تأکید بر اینکه گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در 23 استان کشور فعال هستند، تصریح کرد: اولویت ما در حوزه هتلداری ارتقای کیفیت و خدمات نیروی انسانی است و به دلیل قدیمی بودن هتل‌ها و واگذاری‌ها با ارائه آموزشهای مختلف، توانستیم حتی نیروهای انسانی که زمانی نگهبان هتل بودند به مدیر هتل ارتقاء دهیم و دیگر مدیر هتل از بیرون نمی‌آوریم.

وی با اشاره به اینکه سودهای حاصله به صندوق تأمین اجتماعی و بازنشستگی واریز می‌شود، افزود: ما در تجهیزات هتل‌ها نیز بیشتر به محل‌های استراحت، تختخواب و سرویس‌های بهداشتی متمرکز شدیم زیرا در هتلداری به مانند اروپا و پاریس از جمله شهرهای مهم گردشگری دنیا ، اصلا بحث قدیمی بودن ساختمان مهم نیست بلکه مهم خدمات و احترام به مسافر مهم است.

تاوتلی ادامه داد: احترام، بهداشت فردی و محیط و غذا و ایمنی جانی برای مسافران از کلید واژه‌های مهم خدمات هتل‌ها به حساب می‌آیند.

مدیرعامل گروه هتل‌های ایرانگردی و جهانگردی در پاسخ به سوال خبرنگار فارس درباره تجهیز هتل‌ها برای معلولان گفت: از آنجایی که ما بانی بازنشستگان،‌ بهزیستی و معلولان هستیم در 21 هتل استانداردهای اولیه همچون رمپ‌های ورودی و درهای اتاق‌ها را تجهیز کرده‌ایم و 2 اتاق را هم با تمام استانداردهای اولیه به معلولان اختصاص داده‌ایم.

انتهای پیام/  

برچسب ها:

اجتماعی