به گزارش خبرنگار فناوری اطلاعات خبرگزاری فارس، برخی کاربران فارس در بخش فارس من موضوعی با عنوان «شفاف سازی در خصوص تعرفههای تلفن همراه» را مطرح کردهاند.
این کاربر نوشته: «متاسفانه در قبوض دیماه، هزینههای تلفن همراه خط ثابت افزایش داشته در صورتی که مکالمات همانند ماههای گذشته بوده! لطفا در این خصوص رسیدگی شود.»
پیگیری فارس از مخابرات
فارس این موضوع را از شرکت مخابرات ایران پیگیری کرده است.
این شرکت به خبرنگار فارس اعلام کرد: «مخابرات در قبوض اخیر هیچ گونه افزایش تعرفهای نداشته است؛ مشترکان میتوانند ریز مکالمات خود را از درگاههای شرکت مخابرات ایران دریافت و هزینهها را بررسی کنند.»
پیگیری دیگر سوژههای کاربران در فارس
پیش از این خبرنگار فارس، سوژههای فارس من درباره درخواست کاربران برای محاسبه صحیح اینترنت نیم بها، تقاضای کاهش تعرفه اینترنت ثابت و همراه از رگولاتوری، اخذ آبونمان تلفن ثابت مخابرات باوجود رای دیوان عدالت اداری، اختلال اینترنت پرسرعت مخابرات تهران، امکان سوءاستفاده از اطلاعات مشترکان همراه اول، اجرای فیلترینگ پوستههای تلگرام، وعده حمایت از پیامرسانهای داخلی، تغییر روال ثبت گوشی مسافری، گلایه مشترکان از مشکل سرویس ارزش افزوده موبایل، اعتراض مردم به تبانی احتمالی همراه اول و ایرانسل، درخواست کارکنان مخابرات برای اجرای طبقه بندی مشاغل، اعتراض به روش فروشگاههای اینترنتی در عودت وجه، اطلاع از موجودی تولیدات داخلی در اپلیکیشن حمایت از کالای ایرانی، گلایه فروشندگان موبایل از رجیستری گوشیهای مسافری، اعتراض به تخلیه خطوط بدهکار توسط مخابرات و شکایت کاربران از هزینه مکالمه موبایل در اربعین را پیگیری کرده است.
انتهای پیام/ب