شکایات گردشگران در ایام نوروز کمتر از زمان پیش بینی شده رسیدگی می‌شود

به گزارش گروه میراث فرهنگی و گردشگری خبرگزاری فارس، شهرام علی‌محمدی معاون گردشگری استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال 97 تا کنون بیش از 1400 شکایت و اعتراض در کمیته رسیدگی به شکایات معاونت گردشگری استان مورد بررسی و پاسخ قرار گرفته است گفت : با افزایش نظارت ها امسال شاهد کاهش 25 درصدی شکایات در مقایسه با مدت مشابه سال گذشته بودیم.

علی‌محمدی گفت: با توجه به مشورتی بودن کمیته رسیدگی به شکایات و حضور افراد خبره صنفی در این کمیته آرای صادر شده سال 98 در بالاترین حد استاندارهای کارشناسی بوده است.

انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی