به گزارش خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، یاخچی در مراسم آغاز خدمات نوروزی ایران خودرو اظهارداشت: این طرح از ۲۶ اسفند تا ۱۷ فروردین ماه اجرا میشود که در قالب آن، ۲۶۵ نمایندگی به خودروهای نیازمند، امدادرسانی خواهند کرد و ۱۲۲ فروشگاه در کل کشور به ارائه خدمات میپردازند.
به گفته وی، ۴۰۰ نفر نیز در مرکز تماس ایران خودرو آماده خدمت رسانی به مردم در ایام عید هستند و علاوه بر این، متقاضیان میتوانند با نصب اپلیکیشن ایساکو از آخرین وضعیت اطلاعات خدمات پس از فروش مطلع شوند.
به گزارش فارس، رضا حسینی مدیرعامل ایساکو نیز در این مراسم با بیان اینکه بستر فناوری اطلاعات در دنیا با سرعت رو به پیشرفت است، اظهار داشت: در گذشته با ضعف اطلاعاتی زیادی روبرو بودیم که مجبور شدیم برای رفع این مشکل، بستر اطلاعاتی لازم را فراهم کنیم به طوری که در حال حاضر به صورت آنلاین متوجه میشویم که برای مشتریان چه فرایندهایی طی میشود.
وی تأکید کرد: در حال حاضر میتوانیم اطلاعات واقعی و درست را از شبکه بگیریم و اطلاعات لازم بدون فیلتر در اختیارمان قرار میگیرد.
حسینی با اشاره به استقرار سیستم کسب و کار یکپارچه در تمام نمایندگیهای ایران خودرو، گفت: تعداد پذیرش در شبکه نمایندگیها به صورت آنلاین مشخص است و در عین حال، میانگین زمان تعمیرات را نیز در نمایندگیهای مختلف میتوانیم مشاهده کنیم.
وی ادامه داد: پروژههای بهبود عملکرد براساس اطلاعات دریافتی تعریف میشود و میتوانیم ایرادات کار را برطرف کنیم.
وی با بیان اینکه امسال با اجرای یک طرح جدید، علاوه بر حمل خودرو امکان ارائه خدمات بالینی نیز فراهم است، گفت: در طرح امداد پلاس نیز ۸۶ نوع خدمت ارائه میشود.
انتهای پیام/