جزئیات ارائه خدمات دستگاه‌های اجرایی تهران در ایام نوروز

ایمان قربانی در گفت‌وگو با خبرنگار اجتماعی خبرگزاری فارس، درباره گزارش‌های ارسالی در کمیته اطلاع‌رسانی اظهار داشت: حوزه تعزیرات حکومتی با نظارت دقیق بر نحوه عرضه گوشت و مرغ به قیمت مصوب و معرفی لینک سامانه 135 شکایات مردمی و 124 ثبت شکایت بازرسی اصناف ، در تمام مدت فعالیت داشت و گزارشات مصور خود را در این خصوص ارسال کرد و با بازرسی‌های روزانه و معدوم سازی مواد غذایی فاسد در رستوران‌های بین راهی خدمات خود را ارائه کرد.

وی ادامه داد: وزارت آموزش و پرورش نیز با معرفی پایگاه‌های اسکان نوروزی فرهنگیان و ارسال تصویر سفره‌های هفت سین مدارس آماده شده جهت اسکان نوروزی مسافران، فعالیت داشت. 

قربانی بیان داشت: ستاد گردشگری شهرداری تهران که جزو فعال ترین حوزه‌ها بود، با معرفی 18 تور تهرانگردی ویژه گردشگران پایتخت و معرفی برنامه‌های اتوبوس گردشگری به صورت روزانه فعالیت خود را آغاز کرد همچنین با ارسال بیش از  10ویدئو معرفی مقاصد گردشگری در این زمینه حضور فعال داشت؛ ضمن اینکه با معرفی سامانه 137جهت معرفی خدمات ستاد نوروزی روزانه ۱۰ ساعت در خدمت هموطنان بود.

مدیر روابط عمومی فرمانداری تهران گفت: هلال احمر تهران با فعالیت چشمگیر خود در تمام پایگاه‌های خدمات سفر نوروزی با ارائه خدمات به مسافران در زمینه‌های فرهنگی و ارائه آموزش‌های رایگان به مسافران نوروزی فعالیت داشت و در وضعیت اضطراری با اعزام نیروخدمت رسانی کرد. همچنین با استقرار صندوق‌های جمع‌آوری کمک‌های مردمی در پایگاه‌ها و محل اقامه نماز جمعه جهت کمک به آسیب دیدگان سیل اخیر فعالیت چشمگیری داشت.

وی افزود: راه آهن تهران با اجرای برنامه موسیقی محلی در ورودی ایستگاه برای مسافران فضای شادی را ایجاد کرد و در پیشامد رخ داده با ارسال اطلاعیه پویش جمع‌آوری کمک‌های مردمی برای سیل‌زدگان شماره حساب اعلام کرد.

قربانی افزود: دانشگاه علوم پزشکی شهید بهشتی با اعلام اسامی مراکز فعال کاهش آسیب‌ها در ایام نوروز حمایت از بیماران خاص و فعالیت مراکز درمانی، خدمات شبانه‌روزی کلینیک دندانپزشکی و ارائه خدمات واکسیناسیون هاری و کزاز در نوروز 98 فعالیت خود را شروع کرد و همچنین با بازرسی‌های مستمر در مراکز عرضه مواد غذایی با معدوم سازی مواد فاسد خدمت‌رسانی کرد.

وی بیان داشت: فرودگاه مهرآباد با ارسال گزارش روزانه آمار مسافرین و همکاری و مساعدت با میراث در زمینه اطلاع رسانی به مسافران تلاش مستمر داشت.

قربانی افزود: ستاد خدمات سفر تهران با رسیدگی معاونت گردشگری به شکایات مسافران در تمام ایام نوروز فعالیت ستادی داشت و با برگزاری جشنواره‌های نوروزی در موزه‌های فرش ، آبگینه و نقاشی پشت شیشه، موزه ملی، مجموعه فرهنگی تاریخی نیاوران، مجموعه تجاری بام لند، برج آزادی، پارک ارم و بوستان پلیس در ایجاد فضای شاد و مفرح نقش بسزایی داشت.

وی با اشاره به اینکه تمام 16 شهرستان تابعه استان تهران با ایجاد پایگاه‌های اطلاع رسانی و برگزاری جشنواره نوروزی در طول دوره ستاد خدمت رسانی داشتند، افزود: اداره کل استان تهران با نسب بنرهای خوش آمدگویی و معرفی سامانه ارتباط مردمی در ترمینال 1و2 فرودگاه مهرآباد ، ترمینال غرب، ترمینال جنوب، ترمینال شرق، پایانه بیهقی و ایستگاه راه آهن و همچنین قراردادن کانتر در محل‌های مذکور جهت اطلاع رسانی جاذبه‌های گردشگری استان تهران فعالیت داشت.
انتهای پیام/

برچسب ها:

اجتماعی